Welkom,
Gasten
|
|
|
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
is laatste x goed bevallen dus wie weet is nog ver weg tegen die tijd hoor je het wel levien
|
|
|
Levien het is ons elke keer goed bevallen,
En binnen slapen..... graag Bij leven en welzijn komen wij naar je toe M.V.G. Cor&Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Avond levien
Ik moet helaas verstek laten gaan Er gaat helaas heel veel vrije tijd in het werk zitten. Alvast en prettig weekend voor allemaal. mvg rijs |
|
|
de maand mei nadert met rasse schreden.
Zo ook het pinksterweekend vanaf vrijdag avond welkom op de boerderij aan de Maatstraat 2 bij Zaamslag. Het programma Zaterdag 23 mei Van alles in en rond de werkplaats er zijn 2 heftafels Zondag 24 mei een mooie rit door het Zeeuws en Belgisch Vlaanderen. maandag tijd voor terug reis |
Laatst bewerkt: 9 jaren 8 maanden geleden door levien. Reden: schrijffout
|
|
Hallo Levien,
Je aanbod neem ik graag aan. Zeeuws-Vlaanderen is voor mij niet naast de deur. En met een aanhanger, met de gehavende GS er in, denk ik dat het gauw een 3 1/2 uur rijden is. Dan kom ik dus de vrijdag avond. Hoe gaat zoiets verder? Slaapzak meenemen? Waar is het? harm jan |
Bedankt door: gerrit
|
|
eens overleggen met cor en jo mischien is het wat om gezamelijk die kant op te rijden
harm jan |
|
|
Op zich een goed idee Eddie. Alleen ben ik vrijdagmiddag van plan om nog naar Biggelaar in Boxtel te gaan. Eens kijken wat hij daar zoal heeft liggen. En als het me dan aanstaat neem ik misschien gelijk wel een reserve GS1000 blok mee. Want dat lag aldoor al in mijn bedoeling, een goed reserve blok op de plank. Vanaf Meppel is het al een aardig stuk rijden, maar als ik wat kan combineren doe ik dat meestal.
|
|
als ik het goed heb, heeft Frank nog een net blok van een GS1000E liggen,
(bloknr. tussen 121074 en 145969) met niet veel km's op de teller. Je herkent het blok snel genoeg : daar zitten zowel oliedrukschakelaar als temperatuursensor (die sensor zat enkel op de E en S) op hetzelfde plaatje naast de startmotor. Mocht je een blok zoeken met een bloknummer dat bij jouw motor 'hoort' dan kun je hier aan de hand van je framenummer opzoeken wat de bijbehorende motorblok nummer reeks is. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 8 maanden geleden door Rijko.
|
|
Of de GS is zo goed Of Zaamslag is zo ver weg.!
Zondag 24 mei rond 11.00 u starten voor een toertocht door het vlaamse stukje Nederland! zaterdag is het op zoek naar het getik in de 1000 . vorkpoot kering vervangen/ olieverversen. ook kijkers zijn welkom. En mocht je nog verlegen zitten om dat onderdeel? snuffelen in het magazijn . gsx 400 gs 450 , gs 650 .gs 850 en gs 1100 onderdelen. |
|
|
Dank je Rijk, ik ga het vrijdag zien wat hij er heeft liggen. Als het kan het liefst een blok wat bij mijn GS hoort, wat motornr betreft. Maar het hoeft niet. Ik ga het zien.
|
|
|
Ben er morgen graag binnen slapen levien
|
|
|
Levien we gaan het morgen proberen samen met Eddy het plan is om rond half een jou richting op te komen
dus je kan ons tegen vieren verwachten M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
het waren 2 geweldige dagen
Goed gezelschap, lekker sleutelen, heerlijk weer : kon niet beter ! |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|