Welkom,
Gasten
|
Lokatie : Meidoornkade 24 Houten
Website : www.centralclassics.nl Zaterdag 2 april 10.00 tot 17.00 uur Zondag 3 april 10.00 tot 16.00 uur Entree 10 euro Vehikel is niet meer : dit is de tweede keer dat het vervangende evenement wordt georganiseerd. Twee keer per jaar is er voortaan weer een landelijke beurs in het hart van Nederland voor oldtimer motoren en bromfietsen: Central Classics. In april 2016 is de 2e editie, ruim 5.000 m2 beursvloer in twee hallen en een ruime groeimogelijkheid voor de toekomst. Central Classics biedt bezoekers een prima mogelijkheid om op rijdbare afstand vanuit het hele land klassieke motoren en bromfietsen te zien én andere liefhebbers te ontmoeten. Uiteraard zullen ook de diverse clubs met hun klassieke tweewielers niet ontbreken. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 8 jaren 10 maanden geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
hallo mannen even een heringering,dit weekend classics in houten van10.00u/16.00u entree 10,- gr Jan
|
|
ik ben zondag geweest, samen met Ruud.
Motorjas en broek gescoord voor een mooi bedrag, en een stel NGK B8ES bougies gekocht voor 22 euro per doosje van 10 stuks. (voor die prijs zijn ze leverbaar, als iemand contactgegevens wil..... let me know..) Leuke beurs dit keer ! |
|
|
|
zet maar op de site is dat niet makkelijk
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
ik zet dit ook wel even bij de Tips en Trucs sectie later.
denk dat ik belazerd ben met die bougies... ik wist niet eens dat er fakes bestaan. www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk