Welkom,
Gasten
|
|
Hoi GS-liefhebbers,
Onze jaarlijkse traditie maar weer gewoon hervatten, een bijeenkomst op een zondag in het voorjaar 2023 ? Er is nog geen datum vastgelegd op dit moment, Peet en ik gaan dit nog overleggen. We willen weer een ongedwongen gezellige start maken in het nieuwe jaar. Toine had eens aangeboden een sleuteldag te willen houden in 2022, misschien is dat nog een optie en kunnen we dat bespreken/afstemmen voor 2023? Het zou wel heel geweldig zijn als iemand weer een sleuteldag zou willen origaniseren. Groetjes Peet en Arie |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Zeeuws Vlaanderen is voor velen van ons Clubje te ver weg maar ik heb wel wat mogelijkheden.
|
|
|
Lijkt me een prima idee, kom maar met een datum voorstel, kijk er naar uit. Groeten
|
|
|
|
|
|
Beste motorvrienden we zijn dit jaar wat laat wakker geworden maar dat was nog niet opgevallen hoop ik
Maart was altijd de maand voor ons eerste treffen en is ondertussen al weer zowat voorbij. Om div redenen hebben we het een maandje opgeschoven. het treffen word nu gehouden op zondag 16 april en zoals vele jaren in motel nuland te nuland. Iedereen is van harte welkom en de meeste lopen binnen vanaf een uur of tien. De jaarlijkse contributie kan ook hier voldaan worden. Het bestuur hoopt ook dit jaar weer op een grote opkomst en lekker weer Groetjes en tot snel Arie en Peter |
|
|
Dag Peter het was ons echt wel opgevallen maar in april is het hopelijk ook lekkerder weer voor op het terras en de motor.
We gaan proberen erbij te zijn. M.V.G. Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
dat komt ook voor mij heel goed uit
|
|
|
Eindelijk hebben we iemand gevonden die voor ons de badges heeft gemaakt voor de afgelopen jaren dit jaar en dat gaat doen voor de aankomende jaren. In 2020 hebben sommige leden een badge al betaald Arie heeft dat zorgvuldig bijgehouden en die gaan hem ook krijgen. Wij zullen ze meenemen naar het eerste club treffen zondag a.s evenals van de jaren daarna.
Groetjes Arie en peter |
Bedankt door: fritsth
|
|
tot dan
Fred |
|
|
iedereen veel plezier vandaag
|
|
|
Was een klein clubje samen maar een hoge kwaliteit, leuk om een ieder weer te zien en hopelijk tot snel. Groet Frits
|
|
|
kon er helaas niet bij zijn, ik moest naar Leeuwarden
hoop fijne tijd samen. groetjes |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk