Welkom,
Gasten
|
|
Beste mensen allemaal bedankt voor jullie inzet met elkaar hebben we er weer een geweldig weekend van gemaakt het was top
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Rein X7
|
|
Er is vrij veel gefilmd bij de tourrit, weet iemand of en waar de beelden getoond worden?
|
|
|
Hoi. Ik had een Gopro op het stuur. Ik kan je de filmpjes wel via wetransfer sturen als je dat leuk lijkt.
|
|
|
Het heeft even geduurd, maar dan ook hier eindelijk de foto´s en filmpjes die ilse heeft gemaakt.
Het kan misschien zijn dat de filmpjes het niet doen, ilse weet niet zeker of de site de bestandsnaam van de filmpjes herkent.
Bijlagen:
|
|
|
Deel 2 van de foto's, filmpjes lukken helaas niet (foutmelding, site herkend de bestandsnaam niet).
Laat mij even weten wie de filmpjes willen, dan kunnen ze eventueel via whatsapp gestuurd worden.
Bijlagen:
|
|
|
hallo Gerrit en ilse leuk dat het jullie is gelukt om fotos te plaatsen het was een gezellig weekend ,misschien lukt het Carlo ook nog om wat fotos te plaatsen groeten van Jan
|
|
|
dag Gerrit
Leuke foto s we zijn welliswaar alleen met de tour en de bbq geweest maar hebben het zeker net zo gezellig gevonden. Er was ook iemand die heeel veel foto s en filmjes maakte hij ( ik ben zijn naam kwijt) zou ze via you-tube.plaatsen maarrrr.. welke link?? , als dat nog te achterhalen is zou dat mooi zijn vooral de filmpjes . M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk