Welkom,
Gasten
|
|
In de berichten van het GS-weekend 2020 al aangekondigd....... We hopen dat iedereen gezond blijft en we hebben het treffen 2021 afgestemd, dat staat in de agenda voor 10, 11 en 12 september 2021. Graag tot een volgende bijeenkomst of toerrit. Peet en Arie. |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Ik wist het al een jaar, maar ik moet me helaas weer afmelden. Ben dan met vakantie.
Heel veel plezier allemaal! Grtz, Harold |
|
|
staat genoteerd ik heb er zin in
|
|
|
me2
|
|
|
Ik heb al sinds jaar en dag dat weekend in Duisland en dat heb ik ook al verschillende keren aan gekaart . . waarom kan het niet een weekend eerder of later ???
|
|
|
Levien Arie en ik weten dat jij elk jaar op die datum in Duitsland ook een treffen hebt maar als we het een week eerder of later doen zijn er weer andere mensen die niet kunnen zo is er altijd wel iets. We hebben in het verleden deze datum gekozen omdat onze leden dit het beste uitkwam. Het is en blijft lastig om ieder jaar iedereen op te bellen wie er wel of niet kan op een bepaalde datum vandaar dat we het doen zoals het nu gaat. Het is maar een optie maar je zou er ook voor kunnen kiezen om het ene jaar naar Duitsland te gaan en het andere bij ons te zijn.
Groetjes Arie en peet |
|
|
Zouden de leden die dit jaar op ons clubweekend aanwezig willen zijn zich even hier willen melden. Dit ivm de inkopen die we moeten doen. We kijken uit naar weer een gezellig weekend.
Anneke Gerrit Arie peter |
|
|
In ben er zaterdag en zondag, kijk er naar uit.
Groet Frits |
|
|
Moet helaas m’n plannen iets aanpassen,ben er wel op zaterdag maar rij einde middag / begin avond weer terug. Lukt even niet anders maar hoop wel een hoop leden te zien. Groet Frits
|
|
|
Hallo wij komen natuurlijk hebben er zin in.
Andre/Germ/Jappie. |
|
|
Wij zijn van voornemens op zaterdag te komen met vijf man/vrouw en de toerrit te doen en met drie man/vrouw de BBQ.
Groetjes Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
ik kom het weekend
|
|
|
Wij zijn nog op vakantie dit weekeinde. Veel plezier samen en groeten uit frankrijk, jan
|
Bedankt door: cor54
|
|
Wij komen ook . Zeker met vier man. Maar er kan er nog eentje bij komen.
groettzzz Eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Ik ben er ook bij. Maar alleen op de zaterdag. Is ‘gelukkig’vrij gekomen. Ik ga avonds weer naar huis.
Waar en hoelaat moet ik ergens zijn? |
Laatst bewerkt: 3 jaren 4 maanden geleden door Roy.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk