Welkom,
Gasten
|
|
|
Mensen zonder het al te somber in te zien lijkt dit niet de slimste zet, wat ons betreft zien wij meer in een naar later tijdstip verplaatsen een beter idee.
De leden komen al uit alle windstreken en zoals Levien al opperde de horeca is niet voor niets dicht en lets face it de gemiddelde leeftijd ligt wat hoger in de club. met gezonde groet Cor Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: levien
|
|
Houdt de moed erin!
En vergeet vooral niet op tijd wc papier te kopen! ![]() Dane en Danine |
Laatst bewerkt: 2 jaren 4 maanden geleden door GS750-JPS.
|
|
Beste allemaal,
Ikzelf en mijn vriendin zien af van een ontmoeting. Wij zijn beiden ziek en bij haar is nog niet uitgesloten dat het het coronavirus is (aangezien er niet meer getest wordt.) Wij willen verder geen mensen infecteren al is het maar met de gewone griep of het bovenstaande. Onze voorkeur gaat uit om jullie te ontmoeten als wij beiden weer opgeknapt zijn en deze ellendige toestand in Nederland en de rest van de wereld voorbij is. Met vriendelijke groet, Dane en Danine |
|
|
Ik begrijp dat het goed bedoeld is maar ik vind het geen goed plan, mijn persoonlijke mening.
Ik ben van plan, en doe dat nu ook, de aanwijzingen op te volgen en mij niet in grotere groepen te bewegen. Ik laat het aan een ieder om met de aanwijzingen om te gaan en Ik ga lekker poetsen het weekend en zet wel een foto van jullie neer. Groeten Frits |
|
|
Het lijkt ons inderdaad toch beter om het eerste treffen op een latere datum te houden. Eerst maar even kijken hoe het allemaal loopt met het virus. We hopen iedereen dan weer in goede gezondheid te mogen begroeten.
Arie en Peter |
|
|
Sorry gezien ik diabeet ben sla ik ook over
Gr bert |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk