Welkom,
Gasten
|
|
Beste motorvrienden
Dit weekend 14 en 15 december hebben we een clubstand in Houten op central Classics motorbeurs. We staan daar naast de suzuki T en GT Club. Iedereen is natuurlijk van harte welkom Arie is zondag verhinderd dus als iemand zondag zin heeft om mij te helpen mensen te woord te staan en gezellig kletsen over onze suzuki's zou dat heel fijn zijn. Mischien krijgen we er zo weer wat nieuwe leden bij. Arie en Peter. |
Laatst bewerkt: 4 jaren 9 maanden geleden door peterba.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Was een leuke stand en ik meende dat er wel wat aandacht was op zaterdag. Had ik iets eerder op het forum gekeken dan had ik de zondag wel willen doen, kwam er nu te laat achter. Hoop dat het wel gelukt is.
Frits |
|
|
Het was weer een gezellige beurs.
De blauwe GS850 die we meegenomen hadden is betast bewonderd van alle kanten gefotografeerd en heeft geen verkeerde hik gegeven, wat een fijne motorfiets is het toch Ons ieder bekende lid Jappie van Veen had een grote stand gehuurd en heeft onze club de gelegenheid gegeven om onze GS-club op deze beurs weer eens onder de aandacht te brengen. Resultaat twee nieuwe leden. Te weten RobTurbo en John.GS550. Rob rijd een suzuki GS650 turbo en John heeft div Suzuki's. Zij zullen zich tzt wel melden op het forum. Fritsth heeft ons op de zaterdag geholpen en zondag waren Jan Traas uit Zeeland en Jan Kosterman van de partij. Erg gezellig. Ik (Peet) moest zondag na de beurs de 850 naar huis rijden wat met n lange onderbroek twee jassen over elkaar aan, alleen n paar koude vingers opleverde dus dat viel alles mee. Al met al een geslaagd einde van 2019. Arie en Peter |
Laatst bewerkt: 4 jaren 9 maanden geleden door ariea.
|
|
De foto's
Bijlagen:
|
|
|
Jammer dat ik niet kon had wel even willen kijken mochten jullie voor volgend jaar nog een motor neer willen zetten mijne is beschikbaar misschien trekt het wat aandacht
|
|
|
Sergio ik heb eerder al iets waar je evt je motor neer kunt zetten! Het internationale Suzuki treffen is dit jaar in nederland en wel in het weekend van 9 tm12 juli. Er is ons gevraagd om er div Suzuki's te showen.
Groetjes peet |
Laatst bewerkt: 4 jaren 8 maanden geleden door peterba.
|
|
Ok top houden we nog even contact ga ik kijken of ik dan iets heb zo niet hou ik het vrij
|
|
|
Hallo Peter is het een idee om mijn gs550E ook te showen groetjes Bob
|
|
|
Hoe meer we ons clubje in de schijnwerpers kunnen zetten hoe beter het is. Tegen de tijd dat het zover is zal ik wel het een en ander op het forum vermelden. Ik weet nu nog niet of er een ruimte beschikbaar is waar ze bij elkaar kunnen staan en hoeveel motoren we kunnen showen. Iedereen is natuurlijk welkom op een suzuki dus die worden sowieso gezien.
|
Bedankt door: Sergio
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk