Welkom,
Gasten
|
|
En ja ook dit jaar is het weer 40 euro voor het hele weekend
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
En voor de dag van de toerrit bb
|
|
|
De dag van de toerrit begint s'morgens met een goed ontbijt op de locatie van het treffen, en word er voor iedereen die er komt een badge gemaakt van het vijftien jarig bestaan vd club. Na de toerrit is er een bbq en mag en kun je tot in de late uurtjes drinken wat je wil. Dit kost voor die dag 25 euro pp. De gezelligheid is gratis
|
|
|
Het zal me niet lukken ivm verbouwingen aan het huis om mijn Suz mee te nemen maar kan ik wel komen met mijn Kawa Voyager. Als dit niet gewenst is? zal ik me afmelden voor het weekend.
Peter neem je mijn vignet van vorige jaar weekend waar ik om vroeg mee? Hoe gaat het met Harrie uit Hapert? |
|
|
Peter als het goed is heeft Jan jou laten weten dat we er niet bij zijn we gaan toch nog op vakantie
Gr bert |
|
|
Het maakt niet uit Fred het liefst natuurlijk op een suzuki maar als het niet anders kan vinden wij het leuker dat je komt op een kawa dan dat je helemaal niet komt.
|
|
|
hi Peter, wilde graag ook even komen op zondag, maar dit gaat helaas door prive omstandigheden niet door, wens iedereen veel plezier, en misschien gaat het me volgend jaar wel lukken. groeten Harrie
|
|
|
Mag ik jullie veel plezier wensen uit een zonnig Frankrijk!
Misschien zien we elkaar in woerden! |
|
|
Gisteren (vr) zijn wij geweest en erg gezellig gehad nu op verjaars visite bij onze kleindochter, tja dat kun je niet verplaatsen en zeker niet overslaan natuurlijk ☺.
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 5 jaren 8 maanden geleden door cor54.
|
|
Beste leden,
Het GS-weekend 2019 is voorbij. Voor wie er bij was, een super weekend met prachtig weer en een geweldige toerrit met een echte verrassing onderweg in Loil. Een heel mooie prive verzameling van diverse motoren, te bezien door 2 winkelruiten en een deur. We hebben er samen met de eigenaar van genoten. Ongacht man of vrouw, ongeacht merk of leeftijd van de motorfiets, er waren wat mensen met klachten aan het zitvlak, aan het eind van de toerrit. Een raadsel hoe dat is gekomen??? ![]() Belangrijk om te noemen; geen ongelukken, geen uitval van motoren (zoals gebruikelijk bij de GS-en). Het was wat koud gedurende de nacht, althans voor diegenen die ervan hebben genoten "buiten te slapen", of wakker te blijven ![]() We hadden weer een enorm gezellig weekend, en een fantastische BBQ/schotelbraai, met Marcel achter het vuur. Dank Marcel voor deze inzet en deelname !! Dank Anneke en Gerrit voor opnieuw al jullie voorbereidingen en jullie gastvrijheid. Eind van het weekend, vrijwel alles weer opgeruimd en de balans opgemaakt: we hebben het financieel bijna gered, maar zitten wel echt aan het minimum aantal deelnemers om dit zo te blijven doen tegen het gehanteerde bedrag. Hoe dan ook, bij eenzelfde aantal deelnemers, is het zeker de moeite waard het jaarlijkse treffen in ere te houden. En let op, we houden in 2020 hetzelfde weekend van september aan voor dat treffen. Iedereen bedankt voor de gezelligheid, de deelname en de hulp. Heel fijn dat dit allemaal opnieuw een succes is geworden. Groeten Peet en Arie. |
|
|
De eerste foto's:
Bijlagen:
|
|
|
Ik zal het meteen in de agenda zetten, groet Frits
|
|
|
Wie heeft er nog meer foto's van het weekend??
|
|
|
|
|
|
Volgens mij was het 13 september....
![]() |
|