Welkom,
Gasten
|
|
Beste GS-ers,
Nadere berichten zullen volgen, maar het clubtreffen 2019 is zojuist gepland voor het weekend van 14 en 15 september.dit jaar. Zorg vast dat de motor en kampeeruitrusting getest en in orde zijn en geef aan of je komt. Groetjes, uit Laren en Soest |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dat zal toch wel. Groeten Frits
|
|
|
Benieuwd Arie,
Wat gaat het programma worden? Een mooie rit rijden en ergens op een mooie locatie lekker te gaan eten en buurten kan ik wel waarderen. Ik hoor het wel Teun |
|
|
In ieder geval zoiets Teun. Verdere suggesties zijn altijd welkom.
|
|
|
Avond
Wij kunnen er helaas niet bijzijn Helaas nu weer problemen met mijn knieeen,weet niet hoelang dit weer gaat duren En ik heb feest van de zaak 100 jarig bestaan en als alles door gaat gaan wij zondags op vakantie Voor iedereen die gaan en mooi en gezellig Weekend MVG rijs |
|
|
als het een weekend later is 21 en 22 sept dus ,dan kan ik wel van de partij zijn
|
|
|
14 en 15 sept ben ik vrij
Mooi gaat dus lukken 21 sept is de veteranenrit in Woerden (moet nog vrij zien te regelen) Rijs beterschap met je knie Groet, Teun |
|
|
vr.13 t/m zo.15 sep, Laren ben ik erbij
za.21e sep. ben ik ook bij de Motor Veteranen in Woerden |
Laatst bewerkt: 5 jaren 1 maand geleden door Phred.
|
|
Ik ben er bij
gr Germ. |
|
|
Over 4 weken is het al zover!!
Het weiland staat nog lang niet vol. Dus geef je nog op , dan weten wij hoeveel drank en eten we moeten bestellen! Gr Gerrit en Anneke. |
|
|
Ik kan er helaas niet bij zijn dit jaar.
Ben dan aan het toeren in Spanje met mijn GS. Veel plezier voor diegene die wel gaan!!!!! Grtz, Harold |
|
|
Eerder heb ik benoemd dat ik er de 14e bij zou zijn
Nu wordt mijn verjaardag de 14e gevierd, dus ben ik thuis Kom de zondag de 15e even langs Groet, Teun |
|
|
Heren, dit jaar kan ik er helaas niet bij zijn vanwege m’n vakantie. Wens iedereen een heel gezellig weekend en goed weer. Groet Frits
|
|
|
Hoeveel deelnemers zijn er nu aangemeld en wat zijn de verwachte kosten (40,- zoals vorige jaar)?
|
|
|
Op dit moment staat de teller op 15 we hopen dat dit toch nog wat op gaat lopen.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk