Welkom,
Gasten
|
|
Heel veel beterschap Cor ook vanuit soest.
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dank jullie wel.
Peter, Jan, Teun ik doe m;n best om weer snel op te knappen Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 5 jaren 4 maanden geleden door cor54.
|
|
Morgen wordt het 30 tot 35 graden: dat is geen pretje op de motor. Ik wil het uitstellen naar 13 juli.
Groet, jan |
|
|
ik snap het
13 juli staat op de agenda in tegenstelling, ik zal een zwembroek meenemen het zal vast gaan regenen |
|
|
Is 13 july nu zeker? Probeer ik de planning aan te passen om wel mee te kunnen. Groet Frits
|
|
|
ik heb mijn toertje nu net achter de rug ; 6 dagen in Luxemburg rond getoerd . Vanwege het warme tot hete weer niet met de GK maar met de VX 800. prachtige dagen gehad en hele mooie ritten gemaakt prima te doen als je maar kunt rijden vooral door de heuvels en bossen . totaal heb ik zo'n 1000 km gereden .
voorlopig is dit weer de laatste keer Het vakantie seizoen is weer aangebroken en dan is het voor mij weer druk met het hondenpension . Tot half september . Dus voor mij geen clubavontuurtjes |
|
|
|
|
|
Ja Frits correct
De 13e gaan we zeker rijden Hoop je te zien Groet, Teun |
|
|
Zonder verdere bijkomstigheden zijn Arie en ik ook vd partij
|
|
|
Zijn er al verdere details bekend, plaats en tijd van verzamelen. Plaats einde rit en ingeschatte tijd. Kan ik een beetje m’n planning ook met thuisfront maken. Dank alvast en groet Frits
|
|
|
We gaan zaterdag gewoon toeren. Ik wil verzamelen om ca 10.30uur bij outdoor events Riverside, strand Maaslanden hamsestraat 2 in appeltern. Bij de ingang van het strand langs de slagbomen helemaal naar achter rijden: kom je vanzelf bij het verzamelpunt! volgens mij wordt het lekker toerweer, wel kans op een bui ( tje)
Zie jullie zaterdag Groet, jan |
|
|
Frits, ik wil proberen dat we rond 5 uur op de waalkade in nijmegen zijn en daar nog wat te eten.
|
Bedankt door: fritsth
|
|
Top, tot morgen.
|
|
|
|