Welkom,
Gasten
|
29 Juni 2019 wordt er een mooie toer uit gezet in de regio van Jan en Bert.
Meer info zal door Jan nog gegeven worden..... Maar er vanuit gaande dat het super mooi weer gaat worden, hopen we op een mooie dag en opkomst om samen te genieten van deze dag. groetjes |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Wij,Teun,Bert en jan vinden dat het weer eens tijd wordt die gs uit de schuur te trekken en een ritje te rijden in onze omgeving nijmegen. We verzamelen in appeltern bij een strandpaviljoen.De rit van ca 120 km gaat via dijken bossen en heuvelland en tussenstops richting onze Duitse buren. Hier willen we afsluiten in een snitselrestaurant.
Gaarne even een berichtje als je meegaat ! Groet,Jan |
|
|
hallo motormuizen goeie zaak dat jullie een toerrit organiseren hopelijk komen er nog belangstellenden Ik kan er dit jaar niet bij zijn omdat mijn meisje die dag jarig is en ook omdat ik net weer een beetje aan het werken ben gegaan na een bedrijfsongeval op 30 april dakpannenlift op mijn onderbeen gehad en zeer zwaar gekneusd gaat nu een stuk beter en ben van de krukken af dus vandaar dat ik nog even kalm aan doe, jullie een fijne dag toegewenst 29 juni
|
|
|
Hallo,
Mooi initiatief, helaas kan ik niet mee. weekendje TT Assen. veul leut, Harold |
|
|
ik ga mee,
met Suzuki als die kan rijden, carburateur uit elkaar ivm reinigen, anders de Kawa tot dan |
|
|
Goeiemiddag
Kan er niet bijzijn i v 'm familie feest & rempomp problemen Mvg rijs |
|
|
Goeie avond,
Weer een prima initiatief jongens ! Ik zal deze dag ook richting Duitsland, maar wel wat noordelijker. Heb al een afspraak voor een BBQ met collega's staan. Ik wens jullie prachtig weer en een fijne rit. Groetjes Ariea |
|
|
Ik wil wel komen. Arie is verhinderd en wij rijden altijd samen op. Als er iemand uit onze omgeving die kant op gaat graag even melden. Ik rij al niet graag afstanden en om het dan ook nog alleen te doen.
Groetjes peet |
|
|
Peter en alle andere GS en.
Ik (wij) hadden heel graag aangehaakt met jullie ware het niet dat ik vanmiddag uit het ziekenhuis ben ontslagen na opname met een acute trombose in mijn linker been, dat houd in dat ik nu een loop actieradius heb van +/- 100/120 meter . Da s niet veel en ben nu ook heel snel moe, dus een tour zit er voorlopig niet in. Iedereen die wel gaat hele fijne dag en tot over een tijdje. Groeten Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 5 jaren 3 maanden geleden door cor54.
|
|
Hallo cor
Heeeeeeeel veeeeel beterschap en Gauw weer op knappen Gr bert |
|
|
Dat is schrikken cor een voorspoedig herstel toegewenst groeten Bob
|
|
|
Bert, Bob
Dank voor de wensen , tja is wel even schrikken maar ik moet het er mee doen . Het herstel zal wel langere tijd vergen dus mijn motoren hebben voorlopig rust. nogmaals iedereen veel plezier met de tour en maak wat foto s . Ook plaatsen natuurlijk Groetjes cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Ben dan op Vakantiehulp dus zal het helaas moeten missen. Spijt me bijzonder. Veel plezier die dag.
Groet Frits |
|
|
Beterschap cor!
|
|
|
Nou nou beterschap Cor
Hoop alle GS liefebbers snel weer in goede gezondheid te zien Groet, Teun |