Welkom,
Gasten
|
|
24 mei is mijn verjaardag dan heb ik de respectabele leeftijd van 70 jaar bereikt !
ook een mooie leeftijd om het wat rustiger aan te gaan doen . ik ga vooral dingen opruimen . Voordat ik een heleboel in de container gooi of naar grof vuil en oud ijzerboer breng ! Heel veel goede onderdelen van zijdekseltjes tanks uitlaatbochten zuigers,cilinders enz.... in het pinsterweekend, voor de liefhebber uitzoeken en om het allemaal nog gezelliger en mooier te maken ; een mooie toer door het wonderschone Zeeuws Vlaanderen overnachten kan ook , ik heb plaats zat Dus zaterdag 8 juni t m 10 juni is het te doen aan de Maatstraat 2 Zaamslag |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Op welke dag houdt je de tourrit
Bert |
|
|
zaterdag of zondag. ligt aan de belangstelling
|
|
|
Nog van harte GEFELICITEERD
Kan er helaas niet bij zijn, Mvg rijs maar als je spullen over houd van bj 79 dan hou ik mij aan bevolen |
|
|
Hallo levien
Had met de Pinksteren jou kant op willen komen Maar mijn vrouw en ik hebben een virus opgelopen en zitten nu met een longontsteking Veel plezier en ben nu met pensioen dus kom een keer jou kant op Gr bert |
|
|
hee allemaal
goed idee.... ik had graag gekomen maar ik zit al op een ander motorweekend met Pinksteren gefelici en hopelijk een andere keer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bijlagen:
|
|
|
|
|
|
sorry ,het is niet helemaal goed gegaan met foto's . Dat mag de pret niet drukken.
|
|
|
|
|
|
Inderdaad Levien het wonderschone Zeeuws Vlaanderen ,erg jammer dat er zo weinig oftewel geen belangstelling voor was je hebt ons met de foto,s laten zien wat we gemist hebben en als ik zie wat er in de aanhanger ligt jammer maar ja ze hebben de kans gehad toch hoop ik dat je als er nog een keer komt er wel belangstelling is voor een toerrit groet van Jan
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk