Welkom,
Gasten
|
|
Beste Motorvrienden,
Wij, Peetba en Ariea zijn wat laat "wakker" dit jaar, maar jullie hadden dat nog niet gemist zeker Maart is begonnen en zoals gebruikelijk houden we dan onze eerste samenkomst van het jaar in Hotel Nuland te Nuland. De datum voor dit treffen is geworden ZONDAG 17 MAART!!!!!! De eerste leden zullen daar om ongeveer 11 uur aanwezig zijn. Het is mogelijk de contributie voor dit jaar contant aldaar te voldoen. En: Er zijn nog CLUBSHIRTS (al wel betaald) met namen. Die zullen we weer meenemen! De badges van het treffen 2018, die kun je nu ook gelijk meekrijgen. Het bestuur hoopt iedereen weer gezond en wel te kunnen begroeten. Groetjes Arie en peter |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ik hoop dat ik er kan zijn . of liever niet ! want dan ben ik eindelijk van die karpaaltunnelsyndroom ellende af
|
|
|
Ben erbij.
Tot dan dan |
|
|
Gaan we proberen
Gr Marjo & Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Ben er ook bij en kijk er naar uit,
Groet Frits |
|
|
ik ga er niet zijn i.v.m lichamelijke belemmeringen , pols en een pijnlijke nek
|
|
|
ik ben er ook.
Tot zondag! |
|
|
Avon
Ik kom morgen ook Mvg rijs |
|
|
Super !
Tot straks. |
|
|
Alweer even thuis, na een gezellig samen zijn.
Tot de sleuteldag ?? dan maar voor diegene die er niet waren. Groeten Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Hallo cor ookwij zijn weer thuis
Wil wel even inhaken op jouw vraag naar de sleuteldagen De leden die er vandaag waren hebben over het algemeen de motoren in orde en hoeft er weinig aan gesleuteld te worden Nartuurlijk zou het prettig zijn om bij voorbeeld een dag te organiseren om de boel af te stellen ,maar dat doe je misschien een keer per jaar Ik persoonlijk denk dat we beter meer toerritten kunnen gaan rijden en dan heb je ook een gezellige dag Gezien het feit dat de leden verspreid in de regio wonen ,kunnen we elke keer een andere streek aan doen Dus laten we een lijst maken wie er een rit uit wil zetten ,en daarna kunnen we de datums gaan pikken Dus wie meldt zich aan Gr bert |
|
|
altijd welkom in Zeeuws Vlaanderen bijv het pinkster weekend
|
|
|
Da"s een goed begin Levien en wij willen wel maar dan is het ook leuk als we niet met z"n drieën gaan touren,
Ik hoop op meerdere aanmeldingen, en dat het lekker weer is ( dat doet het ook altijd wel goed voor de opkomst) . Ik hoop dat het een start is voor meerdere ritten in de rest van het land, en een rondje door Flevoland is redelijk saai maar wel te doen. Groeten Marjo & Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
pfff jammer dat ik er niks van wist ondanks mijn geregeld kijken op de website
graag volgende keer met zoiets ook een mail rondsturen moet zeggen het heeft die zondag naast wat zon ook diverse keren flink geregend en zelfs gehageld qua sleuteldag er kan ook met alleen diegene die daar belang bij hebben en/of interesse hebben afgesproken worden bij bijv. Harry of Arie hoe gaat het eigenlijk intussen met Harry?? met pinksteren heb ik al een motorweekend tot volgende keer |
Laatst bewerkt: 5 jaren 6 maanden geleden door Phred.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk