Welkom,
Gasten
|
|
Al weer een heel poosje is er een weekend afgestemd met Gerrit en Anneke,
maar door drukte hadden we nog steeds geen tijd gevonden om de datums te publiceren voor dat weekend. Het GS Club treffen is gepland voor het weekend van 31 augustus t/m 2 september in Laren. Je kunt overnachten, en we willen weer een toerrit rijden. De afgelopen jaren hadden we mooi weer en een super weekend! Met een beetje geluk is er dan ook nog wat mooi weer over Laat ons even weten of dat uitkomt ? Heb je suggesties voor een bepaalde route of wil je een rit uitzetten ? Laat het weten ! |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Peter, zoals ik al tegen je gezegd heb gaat dat voor mij niet lukken. Ben nog in Schotland dan met een rondrit daar met m’n zoon. Wordt beslist weer leuk in Laren en dus veel plezier. Groet Frits
|
|
|
Ik zie er naar uit.
Afgelopen jaar was erg veel regen, een korte toer tussen de druppels door dat begon met een plensbui de eerste 5 km, doch geslaagde toer met zonnige middag De BBq zaterdag was heel geslaagd met een deel 2 om 0:00 uur Zondags inpakken deels nat Dit jaar sowieso met eigen douches. sterkte met voorbereiden. |
|
|
Beste mensen,
Helaas moet ik al deze dagen werken De enigiste mogelijkheid om aan te komen is om vanaf zaterdag 16.00 uur richting Leusden te vertrekken en om zondag weer voor 14.30 uur terug te zijn in Vinkel om te gaan werken Nog even denken of dit haalbaar is groet, Teun |
|
|
Ik hoop dat iedereen even reageert want mochten er nu nog veel meer leden om wat voor reden verhinderd zijn dan zouden we even kunnen kijken of een andere datum mogelijk is
Groetjes Peet |
|
|
Ik zit dan in Frankrijk, sorry!
|
|
|
Ik moet helaas ook werken gr Bob
|
|
|
voor mij zit het er pas in oktober een vrij weekend in ,dus weinig kans dat ik naar daar afreis .
Als het nu eens om gedraaid wordt en de bestemming Zeeuwsvlaanderen zou zijn ,dan kan ik er wel aan deelnemen . hahaha |
|
|
Ik kan dat weekeinde wel, blijf alleen niet overnachten.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 6 jaren 6 maanden geleden door frans.
|
|
ook wel een idee ander weekend, misschien een week eerder of later wie weet
ik heb met deze datum 2 motorweekenden tegelijk pffff |
|
|
Helaas door gezondheids problemen kan ik er niet bijzijn
(HEB EEN BACTERIE OPGELOPEN EN IS NU OP MIJN GEWRICHTEN OVER GESLAGEN HELAAS ,ZIT AL 7 WEKEN THUIS ,VOLGENDE WEEK NAAR ZIEKENHUIS) MVG RIJS |
|
|
Rijs, dat is niet mooi, beterschap gewenst.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Rijs ook van deze kant sterkte en beterschap
|
|
|
Helaas kan ik dat weekend ook niet. Zit dan in Oostenrijk op doorreis naar Italie...
Riis, Beterschap man!! grtz, Harold |
|
|
Hoi wij Andre en Germ komen zeker.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk