Welkom,
Gasten
|
|
Naar jaarlijkse traditie organiseren onze duitse GS-vrienden ook dit jaar weer een fantastisch GS-treffen.
Dit jaar in odenheim. Ik kijk er al naar uit... ![]() ![]() www.suzuki-classic.de/forum/24_gstreffen_einladung.pdf Ik vertrek sowieso op vrijdag ![]() Nog iemand zin om te gaan?? |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
zeker ga ik mee
![]() ![]() |
|
|
GS vriendinnen en vrienden, vanaf 2005 heb ik als eerste meestal alleen, en later samen met meer clubleden jaren deze GS bijeenkomsten in Duitsland en 2010 Stavanger in Noorwegen ongezien de afstand bezocht, maar ook de GS bijeenkomsten in Nederland en België..
Echter met het ouder worden kunnen ook lichamelijke klachten ontstaan, dat ondervindt ik nu helaas ook aan mijn lichaam. Daarom heb ik zolang deze lichamelijke klachten aanhouden besloten, sowieso de GS bijeenkomsten op afstand met overnachtingen in bv Duitsland niet meer te bezoeken. De GS bijeenkomsten op lange afstand in Nederland zonder overnachtingen ga ik nu met de auto bezoeken. Wat de GS bijeenkomsten op korte afstand betreft, zoals bv in Laren, is het mijn bedoeling deze nog als vanouds met de motor te bezoeken. Gr. Frans. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 5 jaren 11 maanden geleden door frans.
|
|
Ik ga zeker mee .jeroen ook maar joris zit in dat weekend op het le mans circuit met school. ze doen mee aan een "wie verbruikt het minste brandstof race" De treffen is op een motorcross baan .Ik denk er over om mijn enduro fiets mee te nemen.
groetzzz eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Dit jaar ga ik ook mee.
wordt een mooie test voor de rit naar en in ijsland deze zomer. als ik het geld overmaak op de rekening is dat gelijk mijn inschrijving of moet ik nog via een site me aanmelden? groeten Harold |
|
|
gezellig harold als je betaald is dat gelijk je inschrijving
|
|
|
dan ben ik nu ingeschreven!
Rijden we samen? of ieder voor zich? Ik was van plan om eerst een stuk via de snelweg te gaan en de laatste helft binnendoor te pruttelen Ik hoor het wel |
|
|
Super Harold...
![]() ![]() We bespreken de details nog ![]() |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk