Welkom,
Gasten
|
We gaan weer een GS Club treffen weekend bij Gerrit en Anneke in Laren organiseren.
Je kunt overnachten, en we willen weer een toerrit rijden. De afgelopen jaren hadden we mooi weer en een super weekend ! We denken aan het tweede of derde weekeinde in Augustus, dus 11-13 of 18-20 Augustus. Laat ons even weten of dat uitkomt ? Heb je suggesties voor een bepaalde route of wil je een rit uitzetten ? Laat het weten ! Arie, Peter en Rijk |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
bij leven en wel zijn kom ik die kant op voor de tourrit
zal niet blijven slapen gr bert |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben er niet bij die tijd, ben dan op m'n GS een tour ritje aan het maken in IJsland. Het vertrek staat gepland op 20 juli en k kom rond de 29e augustus weer eens thuis kijken. veul leut alvast! Harold |
|
|
he Harold
ga je met de motor de hele reis maken of gaat de motor mee in de bus we willen daar natuurlijk wel wat mooie plaatjes van op het net zien ik zie het helemaal voor me in de volgorde foto: leuk vriendin mooi landschap met een mooie motor er bij gr bert |
Laatst bewerkt: 6 jaren 1 maand geleden door bert.
|
|
datum maakt niet uit ben er altijd
![]() ![]() |
|
|
Momenteel staat er niets gepland in mijn agenda voor beide weekends...
Dus beide weekends kunnen voor mij... ![]() |
|
|
Denk dat ik ook wel kan om mij te laten zien. Helaas blijf ik niet meer overnachten, sorry.
. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
overnachten is helemaal geen must, Frans !
Voor diegenen die nog nooit geweest zijn : je kunt vrijdag arriveren als je wilt, voor de gezelligheid of omdat je een lange rit moet maken. De toertocht is op zaterdag en daarna maken we het gezellig. Kom je enkel voor de toerrit, dan is het leuk als je erbij bent. Blijf je de avond, dan kun je overnachten. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus kom langs ! |
|
Laatst bewerkt: 6 jaren 1 maand geleden door Rijko.
|
harold schreef :
Hallo allemaal, Ik ben er niet bij die tijd, ben dan op m'n GS een tour ritje aan het maken in IJsland. Het vertrek staat gepland op 20 juli en k kom rond de 29e augustus weer eens thuis kijken. veul leut alvast! Harold Harold, dat wordt zo te horen een heel avontuur ! Ik wil al jaren naar IJsland, maar had er nooit over nagedacht om dat met de motor te combineren. Hoe gaat je reis er uitzien ? |
|
Laatst bewerkt: 6 jaren 1 maand geleden door Rijko.
|
|
Rijk, zou wel willen, maar leeftijd en tijdelijke gezondheidsklachten houden mij tegen.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 6 jaren 1 maand geleden door frans.
|
|
voor mij is dit de drukste periode voor het hondenpension september zou voor mij beter zijn .
dus ik ben er niet . |
|
|
Beste leden
Het GS Treffen bij Anneke en Gerrit in Laren (Gelderland) is in overleg met Gerrit vastgesteld in het weekend van Vrijdag 11 tot en met Zondag 13 Augustus 2017. Gerrit is bezig weer een mooie toer rit uit te zetten, we hopen zoals ieder jaar weer op een grote opkomst en dat er maar weer veel gelachen mag worden. verdere uitleg met betrekking tot het avond eten volgt nog, Suggesties zijn welkom. Gerrit Arie Peter |
|
|
datum staat vast
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Beste Leden
Het GS Treffen dit jaar op 11,12 en13 Augustus gaan we weer hetzelfde organiseren zoals we in het verleden gedaan hebben. dat wil zeggen (even voor de mensen die later lid geworden zijn) Dat we 1 prijs hanteren voor het hele weekend. Dit houdt in dat het geen verschil maakt of je op vrijdag of zaterdag komt aangezien het eten op vrijdagavond voor eigen rekening is. Op zaterdag hebben we na de toer rit een uitgebreide BBQ. het drinken zit er bij in (Bier en Frisdrank) net als het ontbijt. Om dit zo voordelig mogelijk te kunnen doen is het belangrijk om te weten hoeveel leden er gaan komen. Kunnen jullie aangeven of je erbij bent? Met vriendelijke groet Gerrit/Anneke Arie Peter |
|
|
Ik ga komen, wel eten en drinken zonder overnachtingen op vrijdag en zaterdag.
|
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk