Welkom,
Gasten
|
De jaarlijkse bijeenkomst komt er weer aan, zoals gebruikelijk in motel Nuland.
Datum : 5 Maart 2017, vanaf 11 uur 's-morgens. De jaarlijkse contributie kan daar voldaan worden. Voor de mensen die niet naar Nuland komen, zal nog een nieuw rekeningnummer worden gecommuniceerd zodat de bijdrage overgemaakt kan worden. Tot dan ! |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 6 jaren 2 maanden geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ik ga mijn best doen om te komen
|
Bedankt door: ariea
|
|
Idem, ik wil ook graag langs komen. Vorig jaar was het mijn eerste en gelijk laatste meeting. Schandalig eigenlijk..
![]() EDIT: Snotverdikkeme..ik heb die zelfde dag een clubrit met de Fiat Grande Punto Club..Dat is nou spijtig, want ik had graag mijn neus laten zien in Nuland. Volgende keer beter denk ik dan maar. Forum geld is het probleem niet, dat stort ik dan wel op de nadergenoemde rekening. |
"Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't..."
Laatst bewerkt: 6 jaren 2 maanden geleden door Rudabroda. Reden: Dubbele afspraak.
|
|
Het is de bedoeling om te komen, maar dit jaar helaas niet met de motor, maar met de auto.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
Ligt er aan wat de natuur doet ☺ anders zal ik er ook zijn.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Hm ,
ik zou ook graag komen maar mijn gezondheid speelt niet. trouwens heb ik nog een hoop medische onderzoeken waar enkele tussen zijn met opname. Wie weet misschien volgend jaar. Zodra ik een rekening nummer heb zal ik de bijdrage storten. |
|
|
voor mij gaat het ook een misschien worden.
ik moet binnen 4a6 weken geopereerd worden aan mijn linkerschouder en dat betekend dat een poosje uit de running ben , . |
|
|
Wel heren/ dames wij gaan het proberen ik ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen na daar 10 nachten te hebben verpozen en een galblaas in de vuilnisbak achter te hebben gelaten.
Nu wil ik eerst een beetje bij komen was net lekker bezig met de laatste afronding van mijn schouder revalidatie, en nu dit weer .( zou het ouderdom zijn ...hmm) Maar de intentie is om te komen. ![]() M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Zit zelf ook wat in de lappenmand maar niet zo erg als sommige andere leden. Ben zeer zeker in Nuland. Mogelijk kom ik nog een van de heren tegen in Utrecht ? Is toch weer een klein seizoen begin.
Groet Frits |
|
|
Dag Cor, wat lees ik nu, niet zo leuk een galblaas laten weghalen. Gal spugen is gemakkelijker.
Zou het ouderdom zijn, ook ik klungel nog een beetje. Hopelijk zien wij elkaar in Nuland samen met jou lieve vrouw. Beterschap gewenst. Gr, Frans. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Bedankt door: cor54
|
|
hahaha ,het gaat goed met de 'old timers' ik kan ,zoals het zich nu laat aanzien er wel zijn. want ik moet 22 maart me melden in het ziekenhuis . Het is gelukkig niet zo erg als 9 jaar geleden . Toen is mijn rechterschouder gerepareerd.
Ik moet wel vervanging voor het honden pension regelen . Voor de rest gaat het met mij heel goed |
|
|
Levien ook jij bent van harte welkom.
Wat je zegt over "old timers" moet ik je gelijk geven als ik hier de berichten zo lees. |
www.franshoek.info
|
|
zoals het er nu naar uit ziet kan ik ook. peter heeft dan mischien zijn rijbewijs ook kan die gelijk mee met zijn 750
![]() |
|
|
Ik ga komen,
Wens de mensen in de ziekenboeg veel beterschap en hopelijk voor hen ,toch een mooi motor seizoen Groet, Teun |
|
|
ik blijf thuis . De weersvooruitzichten zijn ,vooral voor de namiddag , gewoon slecht
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk