Welkom,
Gasten
|
Wij, Peter en Arie, hebben kontakt opgenomen met Gerrit&Anneke om te vragen of het mogelijk is een GS-bijeenkomst te houden.
Dat kan in het weekend van 1 en 2 okobter 2016 (vanaf vrijdagavond 30 september). In dat weekend is ook, op zaterdag 1 oktober, de halfjaarlijkse beurs in Hardenberg. Het is kort dag, we zijn erg benieuwd wie er zich aanmelden voor dit weekend. Het is niet de bedoeling daar een georganiseerd evenement van te maken, er is plek om te kamperen, de schuur wordt er voor leeggeruimd (is voorlopig het idee), ‘de gezelligheid brengt ieder voor zich mee’. Eten en drinken is afhankelijk van eigen (groeps)initiatief. Het is wellicht een idee om een bezoek aan de klassieke motor- en onderdelenbeurs in Hardenberg te combineren op zaterdag. Een leuke route, net even boven de 60km, binnendoor!! Of je bezoekt deze beurs en rijdt met je tentje door naar Laren(Gld). Laat via het forum weten of je komt. Want wij denken voorlopig ‘in het klein’, maar hopen toch minstens dat we voor iedereen een stoel beschikbaar hebben !! Groeten Peter en Arie. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Peter, Arie,
bedankt, dat vind ik een heel leuk idee, ik kom zeker ! groeten, Rijk |
|
|
|
Laren is voor mij dichtbij, dus ik kom jullie wel bezoeken met mijn Suzuki.
En met elkaar naar Hardenberg is ook Oké. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 4 jaren 4 maanden geleden door frans.
|
|
als ik niet hoef te werken kom ik ook altyd gezellig bij gerrit en anneke heb nog wel wat te sleutelen
![]() en heren van de tour van andre de blauwe rook is opgelost van de winter ( ander blok is er al inmiddels) ![]() |
Laatst bewerkt: 4 jaren 4 maanden geleden door eddie.
|
|
Jammer, graag gekomen
gaat helaas niet lukken ,moet werken Groet, Teun |
|
|
moet helaas afzeggen heb al wat afspraken staan.
Veel plezier allemaal. Gr André |
|
|
Ik zou er graag bij zijn maar...
Heb me nl opgegeven op 1 oktober 2016 om 50 km langs de kust te trappen vanaf 08.00 uur. De kustmarathon van Zeeland. Veel langs de zee en golf brekers op de fiets. Er doen 2500 man mee en wordt weer een spannende wedstrijd. Dus helaas geen combinatie nu. Wel allemaal een leuke dag gewenst. Gr Ruud |
|
Jammer dat je er niet bij bent Ruud.
Veel plezier met de wedstrijd ! |
|
|
|
Was graag Ook op de koffie gekomen Altijd gezellig Daar maar Helaas werk verplichting
Gr bert |
Laatst bewerkt: 4 jaren 3 maanden geleden door bert.
|
|
Avond
Wij gaan morgen eerst naar hardenberg en op terugweg komen wij aan bij gerrit Mvg rijs & belinda |
|
|
Voor diegene die met ons ( Arie , Peter en Gerrit ) mee willen rijden naar Hardenberg.
Wij willen rond half 10 vertrekken vanaf de Mussenberg. Groeten Gerrit en de rest. |
Bedankt door: Rijko
|
De beurs in Hardenberg was weer ouderwets gezellig en het weer was mooi !
Ook in Laren was het weer gezellig, en ook de inwendige mens werd goed verzorgd. Vooral de soep was erg lekker ! Allemaal bedankt voor de gezelligheid. Gerrit en Anneke, bedankt weer - ik heb genoten. groeten Rijk |
|
Laatst bewerkt: 4 jaren 3 maanden geleden door Rijko.
|
|
G'morgen
Gisteren naar hardenberg geweest ,gezellig,druk,mooi weer. Op de terug weg in laren op de koffie en happie eten en drinken ,en nog gezellig zitten na praten. Mvg rijs |
|
|
We zijn weer thuis en hebben het droog gehouden. Een klein uurtje speling
tot de eerste druppels hier ![]() Het was uiterst gezellig. Fijn dat dit op zo'n korte termijn geregeld kon worden. Dank Anneke en Gerrit voor jullie onontbeerlijke aandeel hierin. Er was niets te sleutelen, want er ging niks stuk ![]() beetje te snel van druk af, steeds). Toertje Laren-Hardenberg-Laren was een succes! En vanuit Hardenberg werd het aantal bezoekers 's avonds nog flink aangevuld. Intussen had Anneke haar best gedaan op de groentensoep, die was voortreffelijk. Volgens mij zijn daar boontjes in gegaan uit eigen groententuin ![]() Gezellige nazit op zaterdagavond. Dank aan iedereen en graag 'tot een volgende'. |
Bedankt door: Rijko
|
|
Ik wil de GS vrienden bedanken voor deze gezellige dag.
Ook Arie, Peter wil ik bedanken voor het organiseren van deze bijeenkomst Natuurlijk wil ik ook de aardige gastvrije familie Bielderman hartelijk bedanken die het toch altijd maar goed vindt dat wij hun locatie mogen gebruiken. Nogmaals allen bedankt en tot een volgende keer. Gr. Frans. . . |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk