Welkom,
Gasten
|
|
Het soeptreffen bij Marcel en Petra is op zaterdag 6 februari 2016. wordt weer gezellig en natuurlijk zoals ieder jaar kun je weer iets leuks winnen.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Hoi Marcel,
Kunt ge ons al inschrijven voor het soeptreffen op 6 Februari 16 Rik en Lisbeht; |
|
Rik, staat genoteerd.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Marcel, ok dan zien wij ons op 6 feb.
|
|
|
Dag Marcel,
Bij deze wil ik ook mijn kopje soep reserveren Groet, Teun |
|
|
hallo marcel
ik kom ook al is het maar voor de knuffel van Petra |
|
Kopje soep en knuffel staat genoteerd.
|
|
|
6 Februari staat gereserveerd !
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
in de nieuwe agenda genoteerd gr Jan
|
|
Even update,
Rik en Liesbeth Bert Teun Jan Jan en Rita Max en Ria Rijk Gerrit Jan en Arianne met camper Eric en Corinna Rijs en Belinda Peter en Patty Marcel en Nelleke |
|
Laatst bewerkt: 9 jaren 1 week geleden door marcel.
|
|
helaas, geen soep voor ons maar we hopen dat het jullie goed mag smaken groeten Jan en Rita
|
|
Oh Jan, we zullen jullie missen.
|
|
|
|
hallo Petra en marchel
weer bedankt voor de goede verzorging was zo als gewoonlijk harstikke gezellig wel jammer dat er weinig Nederlanders waren er moest veel vertaal worden door wat die Belgen en Zeeuw allemaal vertelde volgend jaar maar onder titelen gr bert |
|
|
Hallo Petra en Marcel,
Het was weer een prachtige avond, met aanvang van een hartelijke begroeting. wij hebben veel plezier gehad. wij zijn ook deze keer goed naar huis gekomen zonder verkeert te rijden. Marcel vergeet het recept niet. ik zou zeggen tot de volgende keer. |
|
Ook voor ons was het weer een super fijne avond. Het was gezellig en hebben genoten van iedereen.
Bijlagen:
|
|
Laatst bewerkt: 8 jaren 11 maanden geleden door marcel.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk