Welkom,
Gasten
|
|
Beste motorvrienden
Arie en ik hebben afgelopen zondag weer een fantastisch mooie toerrit uitgezet in het midden van het land vorig jaar is het helaas in het water gevallen (al is dat toch nog een gezellige dag geworden) maar met de weersverwachting voor de aankomende tijd willen we toch een poging wagen op ZONDAG 29 juli !!!! Dus niet aankomende zondag maar de week erop We vertrekken vanuit Soesterberg Vanaf Cafe Het Wapen van Soesterberg en dat ligt aan de rademakerstraat Kan niet missen. We hopen weer op een grote opkomst het is zeker de moeite waard. Groetjes Arie en Peet |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Wat jammer
Helaas moet ik dat weekend werken en een week later ook Zo zie je maar wat deze kut VVD regering ons brengt Normaal was ik met pensioen en had ik een meer sociaal leven en nu mis ik de helft van alle leuke dingen Dank je KUT VVD 40 jaar werken is genoeg |
Laatst bewerkt: 4 jaren 10 maanden geleden door teun.
|
|
Helaas kan ik dan ook niet
Ben een dagje weg met kinderen en kleinkind Veel plezier bert |
|
|
Ik kan gelukkig wel en ga ook graag mee. Groet.
Frits |
|
|
Ja Teun en Bert jammer maar de aankomende tijd blijft het goed weer dus een motorritje zit er vast nog wel in.
|
|
|
De vertrektijd ben ik vergeten om te vermelden zie ik net? ik wilde om elf uur vertrekken. Het cafe is om tien uur open en wilde vanaf die tijd verzamelen dan kan iedereen nog koffie en of een broodje nuttigen voor we vertrekken.
|
|
|
Ik sluit me aan bij teun ook dan moet ik werken ook na 40 jaar
|
|
|
ook hier het zelfde verhaal als voor het clubweekend.. Als het nu eens in mijn omgeving zou zijn is het geen punt. .
|
|
|
Iedereen mag en kan iets organiseren in zijn of haar omgeving dat staat natuurlijk vrij Levien helemaal als dat er voor zorgt dat je dan wel vrij bent
![]() |
Laatst bewerkt: 4 jaren 10 maanden geleden door peterba.
|
|
Ik kan die dag wel mee, als mijn lichaam ook meewerkt kom ik om samen een route te rijden.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
als ik kom, is dat vanaf 10 uur ?
|
|
|
Het is de bedoeling om vanaf tien uur te verzamelen en om elf uur te vertrekken
|
|
|
Ik verwacht er te zijn
ik kom wel met mijn Kawa. Suzuki carbo's zijn in onderhoud. greetz |
|
|
net goed thuis gekomen
volgende dag deed de koppeling het weer, alles schoongemaakt en olie vervangen
Bijlagen:
|
Laatst bewerkt: 4 jaren 10 maanden geleden door Phred.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk