Welkom,
Gasten
|
|
|
Gezellig,hoe meer zielen,hoe meer vreugd.
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Hoi Jan,
Hoe graag ik ook mee had willen gaan, maar kregen deze week het aanbod van mijn vroegere buurjongen en zijn maat om mijn tuin te snoeien. Daar kan ik helaas geen nee tegen zeggen. Wens jullie veel plezier want het is daar super mooi om te rijden. Als jong manneke kwam ik daar vaak met mijn brommertje. Het adres van jan is Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. Hoop dat het weer mee gaat zitten voor iedereen. Groetjes Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Avond jan
Ik ben er niet bij nu volop aan het werk en zit tegen. Kom pas zaterdag morgen thuis. Hopelijk zit het weer bij jullie wel mee en een mooie tocht Mvg rijs |
|
|
Sorry jongens heb niet opgelet met aanmelden, zaterdag wordt Oma 92 jaar en zij geeft daarbij een feestje, dat kan ik niet voorbij laten gaan. Ik ga dus niet komen.
Wens jullie een plezierige dag samen. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 6 jaren 7 maanden geleden door frans.
|
ik zal er ook niet bij zijn, maar veel plezier gewenst.
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Hoi luitjes,
Helaas zijn er nogal wat afzeggingen en het weer werkt ook niet erg mee. Dus lijkt me het beter om het ritje over de winter naar het voorjaar te tillen. Zie jullie bij het soeptreffen? Groet,Jan |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk