|
Welkom,
Gasten
|
|
Hallo Frans
Iets hoger in het forum heb ik reeds gezegd dat men van uit het museum helaas heeft laten weten de 16 dicht zijn maar ons graag op een andere dag ziet komen Als alternatief gaan we proberen een stoom gemaal te bezoeken Dus als we gaan bij goed weer geen museum Of we moeten later in de tijd nog eens gaan Gr bert |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Nog even een correctie
Zaterdag bij mooie weer bij van de valk Harderwijk We verzamelen niet om 9.30 uur maar om 10.15 rijden dan naar Enkhuizen rond 12 eten dan wat daar en dan de rit en stoom gemaal Gr bert |
|
|
|
En Bertus ,hoe laat moet ik bij jou zijn??
Of gaan we vanuit Vinkel ?? Groet, Teun |
|
|
|
frans schreef :
Vraagje, mogen ook 2 stuks niet GS motorrijders mee uit Almelo naar het museum? Dat is vast geen probleem frans als je goed gelezen hebt gaat museum niet door ff teruglezen en hoe meer mensen Hoe leuker het is |
|
|
|
OK we gaan zaterdag rijden er is kans op regen maar dat had ze vandaag ook voor spelt
Tip van mijn zoon neem een doekje mee voor de mond het stikt van de vliegen op de dijk Neem ook iets mee om je vizier weer schoon te maken Mannen met een Kuip hebben geluk Laat even weten wie er allemaal mee gaan anders zijn we reeds weg of staan voor niks op je te wachten Gr bert |
|
|
|
De andere motor vrienden uit Almelo komen niet.
Maar er meldt zich niemand, gaat alleen Bert? |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 11 jaren 3 weken geleden door frans.
|
|
Nou Frans wij komen wel voor de koffie naar v/d valk maar met de vierwieler,
Marjo heeft nog problemen met op de motor zitten. Dus als het goed is zien we elkaar om +/_ 10.15 uur . M.V.G. Cor& Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Ja Cor kan gezellig worden met Marjo, Bert vraagt diegenen die komen om zich hier te melden.
Zondag ga ik met de leden van Almelose motorclub de afgesproken IJsslemeer rijden. dus een druk weekeinde. Als zich hier niemand meldt ziet het er naar uit dat alleen Bert en zijn zoon gaan rijden. Dus wanneer er niet meer interesse is kom ik helaas ook niet. Ik had mij namelijk opgeven voor het Wil Hartog museum en die is niet open. Gr. Frans.. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Aan gemelde hebben zich
Bert René Teun Ed En Cor en marjo voor de koffie in Harderwijk Gr bert |
|
|
|
buienradar bekeken heren
|
|
|
|
Wegens weers omstandigheden rit uit gesteld
Wordt nieuwe datum voor geprikt Gr bert |
|
|
|
Kom naar andalusie, prima motorweer.jullie zijn welkom!
|
|
|
|
Ja lach maar Jan ,maar je hebt alle zon meegenomen en wij zitten hier met de regen
Teun |
|
|
|
Sorry.Eind van de week ben ik weer terug en schijnt de zon weer in nederland.
|
|
|
|
Had ons nou iets eerder uitgenodigd om met jou mee te komen!
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 11 jaren 2 weken geleden door cor54.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk