|
Welkom,
Gasten
|
|
24 t/m 26 mei is het weer zover!
zeeuwsvlaams motor weekend. zaterdag een toerrit door het (zeeuws) vlaamse land. zaterdagavond een feestje met livemuziek dit ism de Triumphclub Nederland tevens vier ik mijn verjaardag (64) en Landsend motoren het 10jarig bestaan |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
is nog een eindje vooruit maar is genoteerd, vorige editie is anders prima bevallen..dus dat maakt de kans al groter.
M.V,G. Cor&marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Levien
door omstandigheden heb ik vorige editie niet kunnen komen ik heb het alvast genoteerd en ga mijn leentje er ook warm voor maken om mee te komen . ik laat nog iets weten . Lex |
|
|
|
bij leven en wel zijn kom ik ook ,alleen voor de tourrit
gr bert |
|
|
|
even wat zaken op een rijtje
vrijdag 24mei in de loop van de middag komen de eerste mensen aan . de mensen die binnen willen slapen ! graag op tijd aangeven . dit ivm beperkte plaats en grote vraag . dus wie eerst komt... voor niet kampeerders Deelname rit € 2,50 incl consumptie de rit wordt aan de hand van een routebeschrijving gereden denk aan een tanktas of routeroller voorrijder hangt af van het aantal deelnemers. diegene die zaterdag blijven voor de barbeqeu .ivm bestelling Slager tijdig aanmelden !!!! |
|
|
|
avond levien
ik ben er helaas niet bij deze keer,was vorig jaar buitengewoon goed. maar helaas een beetje erg veel familie omstandigheden . mvg rijs |
|
|
|
Jammer Levien,kan zelfs niet voor de rit komen,helaas ik moet werken
veel plezier Teun |
|
|
|
noteer mijn aanwezigheid ook al maar Levien ben altijd te vinden voor een live BBQ met muziek lol
|
|
|
|
Het lijkt mij leuk, maar this voor mij een heel eind rijden. Ik moet sowieso de energie en mooi weer hebben wil ik deze afstand overbruggen, we zien wel of het weekeinde mooi wordt.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Dag Levien
Helaas moeten wij afhaken voor het weekend, M.V.G. Cor & Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
We zijn dan net een weekend weg, jammer volgende keer dan.
|
|
|
|
hallo levien
gezien het te verwachten weer hebben jan en ik zaterdag niet te komen voor de tourrit volgende keer berter |
|
|
|
Jammer maar helaas.
het weer kan je niet dwingen helaas moet ik meedelen dat door gebrek aan belangstelling van zowel ons clubje als van de KJMV de zeeuwsvlaanderen motorweekend niet doorgaat . wel de Triumphclub leden komen, maar hoeveel is nog niet duidelijk. gr Levien |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk