|
Welkom,
Gasten
|
|
vrienden,
Kijk ff op dit linkje. Moet de GS owners club hier niet van de partij zijn met een delegatie?. Ik heb nog een GS 750 staan. Ik heb er wel oren naar. groetzzzz eric www.70cyclerun.be/web/ |
|
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Hallo Eric, dank je voor de mooie beelden.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Ziet er leuk uit Eric,iets om zeker eens te gaan kijken.
Het NITRO CIRCUS komt naar Nederland,heb een paar kaartjes. Is ook erg mooi,kijk maar eens www.gelredome.nl/evenementen/events/deta...tro-circus/info.html Groet, Teun |
|
|
|
Dat lijkt me wel wat Teun.
|
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Teun ik kom kijken als jij een salto achterwaarts maakt met een GS
Ziet er leuk uit Eric,iets om zeker eens te gaan kijken. Het NITRO CIRCUS komt naar Nederland,heb een paar kaartjes. Is ook erg mooi,kijk maar eens www.gelredome.nl/evenementen/events/deta...tro-circus/info.html Groet, Teun |
|
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
hadden we niet iemand in de clud die dat voorwaarts kon en nog wel met zijspan
|
|
|
|
ho ho bert het was zijwaarts.En dat zie ik ze bij nitro circus nog niet doen. Althans nu nog niet misschien is er een die dit forum leest en op een idee komt
een salto mortale groet. eric |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk