|
Welkom,
Gasten
|
|
Hallo Sousvrienden,
Vandaag (zondag 5 aug)het zonnetje scheen heerlijk,samen met mijn vrouwtje maar weer eens op de sous gestapt Heb veel bosrijk gebied gezien en mooie wegen om op te rijden na een poosje hadden we honger Daar hebben we een tosti gegeten van uitstekende kwaliteit nog wat gedronken en ff lekker rustig gezeten. Toen zo maar weer ergens een binnenweg ingeslagen, Hij zou dan gereden kunnen worden eind mei begin juni ergens 2013. Toen we thuis waren hadden we er 105km op zitten, De tijd heb ik niet bijgehouden maar wel genoten van de mooie omgeving Dit zou een route voor iedereen Dus vandaar mijn oproep : bij genoeg animo ga ik me er op storten en helemaal voorbereiden. Het zou n.l. jammer zijn als ik er (veel) tijd in steek En er komt of reageerd niemand. Beste vrienden laat maar eens horen iedeeën zijn ook welkom. Denk zelf aan tussen 10 en 10.30 verzamelen (in het mooie Westervoort)en dan om rond 11.oo uur te starten.Let wel dit is zo maar een idee die nog helemaal uitgewerkt moet worden. Groetjes vanuit Westervoot. André |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
klinkt leuk, ligt er op dat moment voor mij persoonlijk aan of het op en zaterdag of een ondag zou zijn, zaterdagen zijn voor mij altijd problematisch... veluwe wel mooie omgeving!!!
|
|
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
hallo andre
leuke hoek om te rijden bij leven en wel zijn zal ik er bij zijn en voor iedereen lekker centraal gr bert |
|
|
|
stukje verder en je had koffie bij ons kunnen halen
de veluwe heeft niet veel geheimen meer groet ed |
|
|
|
Goed bezig andre,leuk om weer iets van je te horen
Ik ga zeker mee, En Bert,vandaag veel vis gevangen?? En andre is hij lekdicht??? Groet, Teun |
|
Laatst bewerkt: 13 jaren 9 maanden geleden door teun.
|
|
Op een voor mij geschikte dag, ben ik er natuurlijk ook bij in 2013.
Gr. Frans. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Hallo Andre het is inderdaad een mooie omgeving voor een rit en zo als Bert al schreef bij leven en welzijn zijn wij er ook bij, alvast veel puzzel plezier met het uitzetten van de route.
M.V.G. Cor & Marjo |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 12 jaren 11 maanden geleden door cor54.
|
|
Als het met mijn ploegen uit komt gaan wij ook mee.
Jan en Gudrun |
|
|
|
Heee Jan , ik wist niet dat jij ook land heb dat je moet ploegen ,haha
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk