|
Welkom,
Gasten
|
|
|
Beste clubleden,
Als het mooi weer is wil ik zondagmorgen 29 april een ritje door de Betuwe organiseren. Zijn er mensen geïnteresseerd in bloeiende fruitbomen? Startadres en tijdstip aanvang volgen half volgende week, Groet, Jan westerveld |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dag Jan,
Een mooie rit ik ga mee. Groet, Teun |
|
|
|
Hallo Jan,
Lijkt mij een heel mooie tourtocht, alleen kan er niet bij zijn. Juist dat weekende t/m 1 mei ga ik met duitsevrienden 18 personen naar Edersee. Gr. Frans. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
en ik ben al zo weinig thuis... oei oei.. lastig lastig... kom hier nog op terug, maar denk dat ik niet mee kan.
|
|
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
lees nu zondagMORGEN.. welke tijden had je in gedachten? en van waar tot waar? misschien kan ik dan toch mee..
|
|
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
hallo toyo
bij jan weet je dat nooit ,maar jan kan nu niet antwoorden hij zit een weekend in zeeland wat sleutel betreft ik heb nu mijn eigen gs op de werktafel staan om de stuurlagers te vervangen zaterdag kan ik niks doen is de vrouw jarig dus zondagmorgen ben ik al druk met mijn eigen gs voordat je wil gaan sleutel kom zondag middag maar langs en dan zullen we eerst eens kijken wat we allemaal nodig hebben aan pakking olie onderdelen ectra gr bert |
|
|
|
Och ja zeeland tourtocht he! Nog bepaalde tijd morgenmiddag?
|
|
GEHAD:
|
|
In zeeland hebben ze ook internet. Verzamelen om 9.30uur Start ca 10 uur.Rond 12.30uur koffie met bolus(zeeuwse)15.00 uur einde rit.
groet uit zonnig zeeland, Jan |
|
|
|
hallo
ik lees helemaal geen reakties of er zondag iemand mee gaat op de bloesem rit gr bert |
|
|
|
Zondag wordt het mooi weer voor een ritje. Zijn er mensen die zin hebben mee te rijden?
Tot nu rijden mee: Bert Jo Tonny (vriend) Teun Max en Ria (vrienden) Jan Jullie zijn welkom, Groet,Jan |
|
|
|
avond jan
als tijd en vertrek plaats bekend is dan kan ik aan geven op ik mee kan. heb einde middag feest. had je nog wat aan de info om een bakkie te doen. je hoor nog van mij. mvg rijs |
|
|
|
Hallo Jan,
vooralsnog moet ik helaas afmelden. Zoals het er nu uitziet ben ik de hele dag weg. Mocht dat nog veranderen dan meld ik me op de verzamelplek. Kom dan wel met de duc., m'n soesje wil nog niet uit z'n winterslaap komen. Veel plezier met z'n allen, het beloofd in ieder geval goed weer te worden. harold |
|
|
|
Voor die gene die naar Jan gaan....
Tijd is, om 10.00 uur bij Jan. het adres is, Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken. |
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Jan ik was er ook graag bij geweest maar kan helaas niet. Ik wens jullie veel plezier en vooral mooi weer.
Groet Marcel |
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Heb mijn vrouw beloofd om wel een keer thuis te zijn dus ik ga helaas niet mee. Ook al is mook wijchen maar een stukje.en de gs850 rijd momenteel toch niet dus zou ik een andere motor moeten regelen. En maandags moet ik helaas wel rijden met cnc champignoncompost dus dan ben ik ook al weg. Allen veel plezier!
|
|
GEHAD:
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk