|
Welkom,
Gasten
|
|
het weekend rond zaterdag 5 mei is de toerrit/treffen aan de Maatstraat in Zaamslag
Het is een open gebeuren met de nadruk op motoren uit de jaren 70 en 80 Ook is een bescheiden onderdelenmarkt gepland .voornamelijk Suzuki GS onderdelen. Vanaf vrijdag t/m zondag kan er gekampeerd worden . voorinschrijving is gewenst . Vanuit de KJMV en Triumpclub nederland is al medewerking en meedenken toegezegd. ook uit ons clubje zijn er meedenkers Dus noteer dit gebeuren in jullie agenda gr Levien de Blaey |
|
Laatst bewerkt: 14 jaren 6 maanden geleden door levien. Reden: fouten gecorrigeerd
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Levien
staat genoteerd in mijn agenda ik ga vast afkomen . Lex |
|
|
|
hallo levien
ik kom ook,misschien dat van het oosten van het land richting jou kant anderen willen aan haken gr bert |
|
|
|
Heb Levien al geschreven.
Mijn bedoeling is dit jaar motorbijeenkomsten dichter bij huis te zoeken. Was al lid geworden van een motorclub niet zo ver van Almelo. Ook in Almelo waar ik woon is men bezig een motorclub te vormen. Met andere woorden, het is niet mij bedoeling aanwezig te zijn. Wanneer ik kom, moet het sowieso wegens een retour afstand +/- 600 km. een mooi weer weekeinde zijn. Gr. Frans. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Beste mensen
de data voor het oldtimerweekend zijn gewijzigd! dit in overleg met de organisatoren van het Triumphtreffen van de voorgaande jaren. vanaf vrijdag 11 mei welkom op mijn boerderij. Zaterdag 12 mei toerrit . zondag 13 mei iedereen gaat weer zijns weegs. Gelieve ruim te voren aanmelden. gr Levien |
|
|
|
Levien deze data komt voor ons beter uit in de agenda en we zijn van plan om te komen een of meerdere dagen.
M.V.G. Cor |
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Avond levien
Hierbij wil ik mij aanmelden voor het oldtimerweekend. Het is de bedoeling dat ik op vrijdag kom. Is er nog voldoende slaap plaats |
|
|
|
MVG rijs
|
|
|
|
Dag Levien,
ik kom de rit meerijden en moet helaas hierna al weer huiswaarts. Bert ik spreek nog met je af om samen te rijden Dus voor mij hoeft er geen bier besteld worden. Hoor graag hoe laat we verwacht worden? Groet, Teun |
|
|
|
Lijkt me leuk heet zeeuwse eens te ontdekken. Ik rij met Bert en Teun mee.
tot 12 mei, groet, Jan uit wijchen |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk