Welkom,
Gasten
|
|
Afgelopen weekend meegereden in de Dutch 1000. Een tocht van 1000 kilometer binnendoor in Nederland (en een beetje België en Duitsland).
Om 07u gestart op zaterdag ochtend en in de nacht van zaterdag op zondag om 03 uur weer aangekomen. De eerste 500 kilometer hebben we het droog gehouden, daarna ging het regenen. Goed voorbereid als ik was had ik een regenpak bij me, maar bij openen van het pakketje bleken er twee jassen in te zitten.... Dan wordt je dus tot ver in de bilnaad nat. De route startte in het Limburgse SIebengewald op Camping De Hei ( een echte motorcamping zoals het hoort!) en voerde via Vaals naar Neeltje Jans, door naar Enkhuizen, daar de dijk op naar Lelystad en dan nog binnendoor via het, inmiddels donkere, mooie achterhoekse land naar het eindpunt, Camping de Hei. Was erg leuk om te doen, goed georganiseerd, geen gedoe met grote groepen omdat je in groepjes van 6 om de 2 minuten startte. Bij een stoplicht af en toe gezelschap van anderen maar verder de meeste tijd met 2 man gereden. Een kameraad op zijn Tracer 900 en ik heb de GS club vertegenwoordigd op mijn GS1000. Vond ik wel een toepasselijke motor... Volgend jaar weer voor mij! Misschien dat er binnen de club nog anderen mee willen??
Bijlagen:
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Mooie uitdaging en leuke foto’s. Top om het op de 1000 te doen. Persoonlijk denk ik dat het iets teveel van het goede is voor mij maar ik wens een ieder die de uitdaging aangaat veel plezier en succes.
Frits |
|
|
Wij sluiten bij de vorige schijver (Fritsh) aan
Het ziet er zeker goed uit getuige de foto's |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk