Welkom,
Gasten
|
|
Vandaag al mijn bouten en assen etc. Opgehaald van de verzinkerij. Viel me niet tegen
![]() Nu nog wachten tot mijn frame terugkomt van de coater en dan eindelijk bouwen aan mijn 1000 ![]()
Bijlagen:
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
dat ziet er goed uit !!!
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Wij laten dat doen bij G T O in den Bosch
|
Laatst bewerkt: 8 jaren 5 maanden geleden door bert.
|
|
|
|
|
En dan nu de HAM vraag
Wat is niet al te duur? voor deze 2 mandjes ? Probeer voor het monteren even of de assen door de lagers gaan (meestal lukt dit niet) Groet, teun |
|
Bert, Dungen, ik ben ook benieuwd, wat kost dat ?
|
|
|
|
Ik was in totaal €84,40 kwijt en ik had ~32kg aan bouten en moeren. In verhouding wat er in de bakken zat vond ik het goedkoop.
Assen zal ik morgen eens voor de zekerheid kijken. De oude zink/chroom is eraf gehaald en nieuwe erop dus het zou moeten passen. Kom ik nog op terug |
|
da's een mooie prijs ! Is alles even goed gelukt ?
Ik ben ook mijn spullen aan het verzamelen om te laten verzinken. Heb je zelf nog voorwerk gedaan zoals ontvetten/ontroesten oid ? |
|
|
|
Ik heb alle verfresten eraf gehaald die erop zaten. De ergste roest heb ik er ook af gehaald. Hoe mooier de ondergrond is Hoe mooier het eindresultaat.
Ook kleine dingen gaan goed zoals ontluchtingsnippels van je remklauw of de veer van je achterremlichtschakelaar. Banjo etc.. Dus doe vooral niet te voorzichtig ![]() |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk