Welkom,
Gasten
|
|
![]() JAWEL ik heb een vraag over motor hoezen. Ik dacht een goede hoes te hebben van DS Covers. Dit ging een aantal maanden prima bij een regenbui totdat. Ik na een toffe rit merkte dat iedereen me na staarde als ik met de motor snel even een boodschap ging doen bij de bouwmarkt of supermarkt. Eerst dacht ik dat ik best nog prettig lag bij de vrouwen maar toen ook mannen gingen kijken naar mijn achterwerk maakte ik me toch enigzins zorgen. Wat bleek na een bezoek in de toiletten waarbij ik mijn nek omdraaide als de bekende horrorfilm...mijn kont (je)was kleddernat. Reden bleek dat mijn gs je een afdruk had gegeven via de zadel.Water he !! Ben 3 weken bezig geweest om dat zadel als een blonde krullende dame te drogen. Elke avond bij droog weer zadel omhoog en na veel watervallen weer terug. Dat doet mijn metalen dekje ook geen goed. Resume welke afdek zeil hoes is volgens jullie goed en moet dat dan boven pvc zijn of alles nylon? Puur voor na de winterstalling dus. Ze beginnen al vanaf 25 Euro maar deze ellende, maak wel een grap, maar een pamper mee in je rugzak is toch echt afzien. En welke maat L of XL ? Hoor graag jullie advies en merk. Gr Ruud |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Heren niemand reageerd..jammer want ik vind het inmiddels een serieus onderwerp.
Heb nl al 3 hoezen besteld en helaas weer terug gestuurd. Ik had ooit een redelijke beschermhoes (nee geen garage of overkapping tot mijn eigendom.)Deze is van DS. 3 regenbuien was het droog onder dit zeiltje maar daarna toch echt serieuze doorloop problemen. Zadel aan de onderzijde nat en de spons bedoeld om het zadel een vorm te geven kreeg zijn letterlijke functie. 3 hoezen inmiddels besteld van PVC.Maar de ene te klein de tweede net aan met de look van Jort Kelder en de 3 verzoop de motor onder. Prijzen toch zo rond de 60 Euro. Ik zoek gewoon een lichte hoes met nu liefst PVC aan de bovenzijde en de rest nylon. Wie heeft de gouden tip voor de gs 1000 ?? Gr Ruud
Bijlagen:
|
|
Ruud ik heb geen ervaring met die hoezen maar hoor wel dat ze genoeg moeten ademen omdat anders de vochtige lucht er onder blijft hangen en je motor erger laat roesten dan zonder afdekhoes. Dus inderdaad dat nylon zal wel een goed idee zijn.
Misschien dat je iets helemaal naar je zin kunt laten maken bij een zeil/watersportbedrijf zoals mijn buurman heeft gedaan ? |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Tja,
ik ben er geen fan van. Ooit twee hoezen aangeschaft bij de Lidl, waren goed water dicht en met een koord onder de motor strak te trekken. Een paar weken gebruikt totdat ik een keer s'avonds thuis kwam en allebei de motoren op hun kant lagen... Omgewaaid.... ze vangen veel meer wind. Ik heb ze nooit meer gebruikt. Harold
Bijlagen:
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk