Welkom,
Gasten
|
|
voor mijn verjaardag een andere draaibank mogen kopen van't vrouwke
de laatste weken zeer veel draaiwerk moeten doen voor mijn maat , en sommige zaken moest ik weigeren omdat het te lang was dat ik het niet tussen de centers kreeg . daarom een andere en zwaardere draaibank aangeschaft waar ik 700mm ntussen de centers krijg . wel ga ik de monofase motor nog ombouwen naar een dubbel zo zware 3 fase motor met fequentieregeling . leuk is ook dat ik nu ook kan draadsnijden . volgende wens op het lijstje is een freesbank , dan kan ik alles maken . [ |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Hè Lex
Eerst gefelisiteerd en nog vele jaren in goede gezondheid Wanneer stopt het jou of komt er eerdaags een bord aan het huis te hangen MACHIENE FABRIEK LEXLEEN Zou ik ook wel Willen maar te veel motoren en te weinig ruimte Ben benieuwd welk product het eerste verschijnt hoa made Gr bert |
|
Hebben ze jou weer goed verwend...Lex.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
gefeliciteerd Lex !
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Nog gefeliciteerd Lex
Ja zulke mooie cadau's zijn altijd leuk om te ontvangen . Ik wens je er heel veel plezier mee maar pas op dat Leentje er geen spijt van krijgt, omdat je misschien wel heel veel in de werkplaats gaat zitten. ![]() Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk