Welkom,
Gasten
|
|
Heeft iemand al iets vernomen van de belastingdienst omtrent de rijtuigenbelasting, met een blauwe envelop of digitaal.
Het is toch al interessant want wat gebeurt er als je je niet digitaal aanmeld ,de B dienst zegt alleen maar dat ze stoppen met het sturen van de blauwe envelop en dat ze alleen nog digitaal met je gaan communiceren ...... maar zonder aanmelding???? Hoe dan ook ik ben benieuwd. Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Jawel Cor heb ze inmiddels binnen en betaald
Ik dacht dat de slogan was meer blauw op straat maar het bleek meer blauw in de brievenbus te zijn !!! Het is natuurlijk in tegenstelling tot vorig weer duurder geworden door dit uitmelk cabinet !! |
|
Gelukkig hebben wij dat probleem niet.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
ook ik heb ze binnen huilend afscheid genomen van mijn geld
|
|
|
marcel schreef :
Gelukkig hebben wij dat probleem niet. Ja ja marcelleke jullie kabinet is misschien een beetje traag maar eens zien zij ook hoe gemakkelijk ze jullie een extra poot uit kunnen wringen en dan zijt gij ook de sjaak. |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Tja de post moet natuurlijk helemaal diep de flevopolder in om de vervoeide brieven te bezorgen,mischien is het weer te dreigend of komt het omdat mijn achternaam met een W begint.
Maar ik heb nog niets gezien of gehoord van de melkerij. Gr Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Ik vrees Cor dat je daar wel gelijk in gaat krijgen.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
ik krijg ze nog steeds per post, gisteren 6 x 31 euro betaald
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Ach ja het was te mooi om waar te zijn maar de koerier van de post heeft na een barre tocht dan toch ons huis weten te bereiken om de brieven te bezorgen, en na dat we de man na koffie en een neut weer in het zadel hebben geholpen is hij weer aan de zware terug reis begonnen.
Vol spanning hebben wij de brieven geopend en tot onze opluchting 2 x €29,- te betalen Zou het komen door dat de polder nog in ontwikkeling is dat we wat minder moeten overmaken? We zijn er niet rouwig over en nemen om het prijs verschil er een neutje op. Met vriendelijke kerst groeten Cor&Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
voor mij viel het ook weer rauw op mn maag 6x 29 + 2x 140 . telt lekker door
|
|
|
o, ja ook nog 2 x 25 voor de geschorste
|
|
|
Ook hier de tollenaars bericht van 29 euro betalen.
Met aow heb ik nu meer tijd om te rijden, dus heb het volle pond 116 euro betaald om het gehele jaar te kunnen genieten. Gr..Frans |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
ook voor de 650 ? Of alleen voor de BMW?
|
|
|
Hallo Levien,
De BMW valt onder het normale vol tarief 122 euro te betalen. Omdat ik met de 650 wil door rijden heb ik 4 x 29 betaald. Vinden ze niet goed en heb bericht gekregen dat de belasting 2 x 29 euro wil terug betalen. Ook met de telefoon kon ik de domme belasting ambtenaar niet bewegen om dit te veranderen. Geld moet eerst terug en opnieuw betalen. De ervaring is dat alleen maar robotten bij de belastingdienst werken. Waarom makkelijk als het moeilijk kan zijn mijn ervaringen. Heb de route inmiddels de ronde Nederland veranderd en kom op 1830 km uit i.p.v. 2070 dus een dag korter. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Yep heel trouw is er een auto van de belastingdienst geweest en persoonlijk de bijdrage van 20 cm vloeroppervlakte voor max 4.000 km wezen innen voor het jaar 2016.Daar het een klerenkast van 2.10 mtr hoog en 1.10 mtr breed was
hebben we de 31.75 euro betaald. |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk