Welkom,
Gasten
|
|
Hoe is het bij jullie in de streek gesteld betreffende inbraken .
bij ons is het gewoon niet meer te doen . in ons dorp in november 63 inbraken . vorige nacht nog een inbraakpoging bij mijn vader . ze zijn niet binnen geraakt , maar de schade is groot . vele ramen stuk , zelfs een grote schuifdeur van een veranda en dan nog niet te spreken van de schade aan de aluminium profielen waar ze hun breekijzers tussen steken . ik heb een paar weken geleden voor de ramen van mijn garage tralies gemaakt en naast het gewone slot op de deur ook een paar grote oogbouten met daar nog eens een grote beugelslot doorheen . de garagepoort langs binnen ook nog eens extra beveiligd . helaas bij anderen waar ze wel binnen geraken is alles weg . zeer veel word ingebroken in tuinhuisjes en garages en zijn fietsen , machines en gereedschap zeer geliefd . deze voormiddag de politie erbij gehaald bij mijn vader en deze zeiden dat we waarschijnlijk hier nooit nog iets van zullen horen en dat het proces-verbaal gewoon bij op de hoop gaat en er is volk en geld tekort om hier iets aan te veranderen . ze zeiden erbij dat het de volgende weken nog erger zou worden omdat veel roemenen, polen en bulgaren met de kerst naar hun familie in het thuisland gaan en dit met volle bestelwagens om dit als cadeau uit te delen aan hun familie . wij zullen wel werken voor onze spullen. een geweer in huis halen , ze verplichten er ons weer toe om terug naar het wilde westen te gaan en zelf onze bezittingen te verdedigen . |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Zo veel ik weet is het waar ik woon is het rustig wat inbraak betreft.
In mijn buurt hoor er niets over. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
het is bij ons net zo, en toen ik een paar jaar geleden viste op de visvijver
van Theo Lucius vertelden die dat het daar ook zo ging .... zodra de mannen richting thuisland gaan dan is alles dat niet vastgespijkerd is, weg. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 8 jaren 8 maanden geleden door Rijko.
|
|
Het is heel erg triest dat het zo is bij ons neemt het ook toe je durft bijna je garage deur niet meer open te zetten als je aan het werk bent
Ik wil nog een boel spul verkopen wat ik niet meer nodig heb maar durft het niet ze komen kijken en vinden het te duur en een paar dagen later wordt je wakkeren is je garage leeg Heb wel inmiddels alle deuren extra goede sloten op gezet Het gebeurt hier zelfs zo als je thuis bent ze gewoon naar binnen komen via de achterdeur om wat te vragen ben je boven wordt de kamer leeg gehaald Dus gewoon de boel goed dicht houden |
|
In ons dorp valt het gelukkig mee. Inbraak of poging tot inbraak is erg,maar nog erger is het niet veilig voelen Door dat in je eigen huis. Af gelopen zomer hebben ze geprobeerd in te breken mijn onze dochter, alles staat op video het waren drie mannen met Poolse kenteken. Ze hebben die nooit kunnen pakken.
Welkom...... |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Tank je Esso en haal je thuis de tijger uit de tank voor de oppas.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
we hadden gehoopt dat het na de feestdagen zou ophouden , maar niets is minder waard .
s'avonds lijkt het in ons dorp soms wel een belegerde stad , overal politie te zien en toch slagen ze er nog in om op èèn nacht 5 à 10 inbraken te plegen . mensen durven soms gewoon niet meer van huis uit schrik . het is dan niet raar dat er een samenhorigheid onder de dorpsbewoneres gecreeerd word en dat de mensen voortaan alle anderstalige als crimineel gaan zien . als je de actualiteit nu blijft volgen en ziet wat er in europa aan het gebeuren is , waar gaat dit stoppen ? |
|
|
Gelukkig geen last van hoewel we dicht bij de Duitse grens zitten, hoewel ik het wat kort door de bocht vind de eerder gemaakte opmerkingen.
Er zijn bij ons heel veel seizoens arbeiders in de weer om de asperges van het land te halen en/of in de logistiek werkzaam zijn. Van allerlei pluimage en nationaliteiten. Misschien hebben we gewoon mazzel of goeie sloten maar er gebeurd zelden iets hier in het dorp, hoewel je op vrijdagavond beter niet naar de Jan Linders super moet gaan want dan is het net klein Warszawa of klein Kraków. Maar dat is niet erg aangezien ik me in het Pools redelijk kan uitdrukken. |
"Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't..."
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk