Welkom,
Gasten
|
|
volgend jaar ga ik mee met mijn maat .
in dit filmpje op juist 2.00 minuuten zie je hem in aktie op zijne groene kawa |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Waar wordt dit gehouden en wanneer
|
|
|
bert ,
het dichste bij is in Drachten in Nederland , een paar keer per jaar dan nog in Hockenheim in Duitsland dan nog in in gainesville in usa sante pod in engeland www.santapod.co.uk/calendar.php lex |
|
|
Drachten is misschien iets voor de agenda als de datum bekent is
|
|
|
Nooit geweest, is wel leuk om ook dat een keer van dichtbij mee te maken.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
jaren geleden werden er dragraces in oss gehouden ben daar ook eens met Marjo geweest best leuk om te zien .
tipje: neem gehoorbescherming mee. trouwens ook leuk om te zien in het filmpje, die Suzuki op het eind |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
In de jaren 70 toen de sport nog niet te professioneel was werd dit gehouden in Valkenswaard op de schaapsloop een industrie terrein
De bekende Henk Vink met de gifgroene eigenbouw 12 cilinder kawa bigspender trok daar het asfalt van de weg We hebben de kawa van je maat mogen bewonderen , om bang van te worden Teun |
|
|
ja dat waren mooie tijden Teun ik heb nog een paar foto's ,ook nog met fire burnout
postimg.org/gallery/3b14k5fgw/ de eerste foto is van een engelsman met een vincent en deze was echt loeisnel, en ik zeg het niet gauw maar die Kawa was echt mooi |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Dag Cor,
Hier nog een filmpje ven Henk vinck Toch anders als ik in gedachten had was een gif groene 12 cilinder kawa |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk