Welkom,
Gasten
|
|
|
zitten we al in de winterslaap of.....................
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
SST hoor ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Nee hoor,
Al weer druk bezig met het nieuwe seizoen heb een Garmin zumo met motorkaart gekocht deze brengt je naar de mooiste motor ritjes In mei ga ik weer richting Duitsland (alweer aan het sparen) Gezellig mooi en niet duur Ik hoor et wel of er iemand zin heeft om mee te gaan om een ritje te maken met de GS in de "bergen" groet, Teun |
|
|
misschien kerst borrel in Nuland houden
|
|
|
Waar is in de bergen Duitsland?
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Dag Frans kijk hier eens
www.motorhotelgus.com/ www.motorhotel-moezel.eu/?page=home www.motorhotel-eifel.nl/ Gr Teun |
|
|
Kan beste gezellig zijn met een paar aardige leden.
Of bij mooi weer, heb denk ik een mooie 5 daagse ronde Nederland die nog steeds op mijn programma staat, desnoods alleen. Heb de hotelplaatsen even bekeken, is niet zo ver van Obersgegen bij Vianden. In die buurt vaker geweest incl. Luxemburg met de Duitse GSers. Wacht af wie wat waar en wat het kost. Als ik ga is het wel met de BMW wegens afstand. Gr, Frans. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 8 jaren 11 maanden geleden door frans.
|
|
ik heb het gewoon druk met bezig zijn en niet om achter de pc te zitten. Frans ik hou je eraan ,een rondje Nederland ergens in April lijkt me erg geschikt.
Teun , ik rij elk jaar de moezeltoer van MMC72 ik heb daar heel erg mooie routes van liggen |
|
|
hallo mannen, het klinkt wel aantrekkelijk met de motor ,ik moet er nog eens over nadenken,een lang weekend of zoiets de omgeving daar is inderdaad mooi bij goed weer , alhoewel ik niet altijd de aardigste ben,maar wie weet ?????
Ik hoop dat het aankomend weekend nog redelijk is ,kan ik nog een keer het gas opendraaien want vanaf dinsdag gaat het gs je weer drie maanden op de bok ivm de regels van ons hollandse belastingparadijs gr. Jan |
|
|
Nog volop tijd om iets te organiseren
|
www.franshoek.info
|
|
Wij hebben de GS jes op de aanhanger gezet en lekker goedkoop relaxt er heen gereden
Je komt mooi droog aan en je kunt meenemen wat jij wil Snelweg kilometers zijn toch niet leuk. Daar in de buurt is het genieten van de vele mooie bochtjes postimg.org/gallery/1gz7lt5ik/ Ik weet dat Erik ooit is bezig geweest om de GSjes in een vrachtwagen te stoppen en te gaan rijden in het voormalige Joegoslaviƫ ook daar is het mooi rijden en goedkoop van overnachten eten en drinken Groet, Teun |
Laatst bewerkt: 8 jaren 11 maanden geleden door teun.
|
|
Op de aanhanger met 80 km daar naar toe heb ik nog nooit gedaan en ga dat ook niet doen.
Een mooie heen of terug weg is bijvoorbeeld de Napoleon route. Ook van de heen of terug weg kun je volgens mij met de motor een mooie dag maken. Gr. Frans. |
www.franshoek.info
|
|
ik ga altijd van huis met een GS al rijdend . Das toch goedkoper dan een auto met een kar er achteren veel prettiger !
gemiddeld gebruik van de 1100GK is 1op 19. dat haal ik echt niet met de Jimny zonder kar is dat al 1 op 11! Haha meestal tentje mee of in trekkershutten das goed te doen. Maar er is nog tijd genoeg om daar over na te denken. Eerst de winterslaap voor de oudjes tijd om grote beurten uit te voeren ect. Nu wordt er weer op de GSX 1100G en de VX 800 gereden. |
|
|
kijk kijk ,en nu hoor ik de heren niet over rugklachten, vet en ongezond eten , natte tentjes, lange reistijden , genezende krachten van petroleum om de bereden billen te smeren en te helen.
nee ,nee nu voert de nostalgie weer boventoon. Natuurlijk zijn er ook mooie routes naar het eindpunt, maar ik geniet figuurlijk gezien toch liever van het orgasme dan van het voorspel Groet, Teun |
|
|
Winterslaap??, ben mij aan het voorbereiden.
Zoals we ons wapenen voor de motor in conditie te houden, heb ik begin december de laatste 2 dagen van een cursus voor gereedschap om ons lichaam die steeds ouder wordt ook in conditie te houden. Mocht het door gaan geen angst, kan met Levien wel een mooie motoroute om tijdens aanrij route al te genieten. Benzine gebruik, de Suzi loopt zomers 1 op 20 maar nu met dit koude weer 1 op 17 houd het wel op, de bmw heeft ook die kuren. |
www.franshoek.info
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk