Welkom,
Gasten
|
|
net gespot op anwb site
s22.postimg.org/3kuvzg8r5/suzuki_recursion_2016_1.jpg s22.postimg.org/u77cofcy9/suzuki_recursion_2016_2.jpg ziet er tof uit. Met een turbo Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 8 jaren 11 maanden geleden door cor54.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
de Suzuki Recursion, dat was in 2013 een conceptbike maar het lijkt erop dat hij toch
in productie gaat ! Gaaf - handelbaarheid, gewicht en verbruik van een 600 maar de vermogensafgifte over een 3 x grotere powerband dan van een 1000. Dit 600-tje wordt vergeleken met een dikke Buell ! Hopelijk verkoopt dit model beter dan de vorige turbo die Suzuki uitbracht. De XN85 was in 1983 een heel geavanceerde motor maar er zijn er maar 1153 van verkocht. Wat daarvan nog is overgebleven zal wel in verzamelaarshanden zijn beland. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 8 jaren 11 maanden geleden door Rijko.
|
|
Niet mijn motor.
Wanneer komt Suzuki met een mooie retro, als het kan met cardan. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 8 jaren 8 maanden geleden door frans.
|
|
Tja Frans dat blijft nog koffiedik kijken maar er is nu een tendens te zien in het weer toepassen van turbomotoren kijk maar eens op google op afbeeldingen op kawasaki h2 2015 daar zie je een monster van een motor.
Het is er een die niet echt in de retroklasse valt maar wel leuk om naar te kijken is Gr Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Toen en ook nu hou ik niet van turbo motoren. Vindt het maar niks.
Omdat ik wel van retro motoren hou, wil wel een nieuwe retro mooie Suzuki bv GS650GT. Moet handelbaar zijn, niet zo'n zwaar ding.. Als mijn GS650GL het opgeeft en er komt niets anders aantrekkelijks koop ik een nieuwe Ducati Schramler. Heb al proefgereden op een retro Guzzi en deze Ducati. Die Ducati loopt en stuurt perfect en best snel. Wil nog een keer met een W800 en een Triumph Bonni rijden voor ik beslis Zolang de Suzi het vol houdt en heb eigenlijk geen of weinig problemen gehad, maat toch ik blijf onderweg niet lang sleutelen met die oude dingen. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 8 jaren 8 maanden geleden door frans.
|
|
Dag Frans,
Ducati scramler ik kende hem niet maar dan heb je zeker dit filmpje zitten kijken? scramblerducati.com/en Nu snap ik het En ook al op de triumph truxthon gereden? Zeker doen echt een super fiets Teun |
|
|
Ja ook deze video, echt ding loopt super kan niet anders zeggen.
Denk wel dat het deze wordt sowieso om zijn handelbaarheid en mogelijk heden. |
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk