|
Welkom,
Gasten
|
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 10 jaren 6 maanden geleden door Rijko.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Weer een adres voor de 'Handige tips' lijst
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
cor54 schreef :
Weer een adres voor de 'Handige tips' lijst Daar hadden we het over gehad, je hebt gelijk ! Ik heb een nieuw topic daarvoor aangemaakt : www.gs-ownersclub.tk/kunena/17-tips-en-t...en-handige-tips.html |
|
|
|
|
Heb ook mijn 2 traps budy laten overtrekken veranderen in een sport budy bij Vicking Dedemsvaart.
|
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
frans schreef :
Heb ook mijn 2 traps budy laten overtrekken veranderen in een sport budy bij Vicking Dedemsvaart. hoi Frans, Viking Seats heeft ook 1 van mijn zadels bekleed (voor de vorige eigenaar - helaas weet ik geen prijs, maar het is heel netjes gedaan) heb je een foto die je kunt posten ? Wat was de prijs ? |
|
|
|
|
Dank je wel, en nee heb geen foto en vindt die moeilijk te plaatsen, jaren geleden al van afgezien om foto's te plaatsen.
Als ik de foto bekijk en model bekijk vindt ik mijne mooier, maar dat is persoonlijk, heb 150.- betaald. |
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk