Welkom,
Gasten
|
|
Omdat ik de AOW leeftijd heb bereikt, heb ik meer tijd gekregen om ook op werkdagen mooie toertochten te rijden.
Nu met dit mooie weer ga ik daar natuurlijk gebruik van maken. Heb nog een mooie toertocht door Nederland voor de vakantie. In eerste instantie zit ik te denken aan overnachtingplaatsen op campings of thuis bij GS vrienden verdeeld over Nederland. Zijn er vrienden die ook een meerdaagse toertochten willen rijden door Nederland, kunnen we misschien wat afspreken om dat samen te doen? Laat maar horen wie dat ook leuk vindt? |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
binnen 15 jaar misschien , dan kan ik ook op pensioen .
|
|
|
Lex met baaldagen gaat ook.
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Frans bij ons op de camping in Zeewolde kun je altijd wel terecht overnachten is niet zo duur je kan zelfs een klein caravannetje huren dat is Levien ook al eens bevallen.
M.V.G. Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Cor, hartelijk dank voor de informatie, mijn jongens gaan 4 weken naar de USA en ik ga niet mee.
Dus ik ga mij in Nederland vermaken met de motor. zal eens zien waar Zeewolde ligt. Binnenkort wat uitzoeken voor de ronde van Nederland. Ben morgen ook op pad naar Drenthe. Gr, Frans. |
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 9 jaren 4 maanden geleden door frans.
|
Frans 18 juli BBQ en mooie toer bij marcel en petra
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Had het wel gezien Marcel, kan nog geen zekerheid geven. is nog geen juli
. |
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 9 jaren 3 maanden geleden door frans.
|
|
ja Frans ,dat is het lot van een pensionado. Je weet de weg. Hier is altijd een bed vrij. en als ik weer meer vrije tijd heb ,dan denk ik aan september , wil ik best een rondje nederland met je rijden.
|
|
|
Levien goed aanbod stel ik op prijs, maar een rond rit samen door Nederland in September lijk mij ook wel wat.
Toen ik over de route op de kaart bekeek, dacht ik al, dat wordt met goed vinden bij Levien ovenachten. Dus 2 slaapplaatsen hebben we Almelo/Zaamslag, de 3e ligt op de weg ergens in Limburg moeten we tzt even met Petra en Marcel slijmen. Gaat vast wel lukken. Dan nog ergens in Friesland of iets verder en een in Noord/Zuid Holland. Gaan we tzt samen overleggen. |
www.franshoek.info
|
|
Hè mannen gelijk een aanhanger met onderdelen mee nemen kun je bij clubleden gelijk sleutelen
|
|
|
Hoezo Bert, dat heeft een GS toch niet nodig.
|
www.franshoek.info
|
|
bert ,een toer rijden is iets anders dan sleutelen . Dat heb ik overigens net uitgebreid gedaan !
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk