Welkom,
Gasten
|
|
alsi ik op dit moment naar de verkoopprijs van de gs zien
Kun je beter gs kopen dan aandelen Gr Bert |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ik kan nog geen aandelen kopen , laat staan gs'sen
|
|
op het "The GSResources" forum zit er iemand die 32 Katana 1100 heeft staan, volledig gerestaureerd.
Die heeft ze gekocht toen men nog geld moesten toegeven om dat oude roest af te voeren. Da's inmiddels wel heel erg veranderd. Een revisiesetje voor een voorrem moet inmiddels 45 euro of 100 gulden kosten !! Of neem een Frank Biggelaar, ik denk dat die op een mooi tijdstip is begonnen met inkopen van oude Suzuki's .... die verdient er wel aardig aan denk ik. En het is hem gegund hoor ! Maar ik geef Bert gelijk - als je een paar jaar kunt wachten dan brengt een GS meer in het laatje dan aandelen, laat staan een bankrekening. En je hebt nog lol aan restaureren en rijden in de tussentijd. Koop maar een paar mooie originele uitlaten en je weet dat die volgend jaar meer dan 20% in waarde zijn gestegen. Veel beter kun je het niet doen denk ik ... |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
|
|
Rijko, heb jij een adresje voor originele uitlaten . Volgens mij kan je dat ook gewoon vergeten want die zij echt niet meer te verkrijgen
|
|
levien schreef :
Rijko, heb jij een adresje voor originele uitlaten . Volgens mij kan je dat ook gewoon vergeten want die zij echt niet meer te verkrijgen Ha Levien, ik kan maar 3 dingen zeggen : zoeken, zoeken, zoeken. Praat met iedereen en laat ze weten dat je zoiets zoekt. En wees bereid om je bankrekening aan te spreken ! Zo heb ik een prachtige set originele gebruikte GS1000 uitlaten gekocht bij Marcel Vlaandere. Die moesten meer kosten dan sommigen voor hun GS betaald hebben. Foto van die uitlaten : En ik heb net in Duitsland een originele rechter demper gevonden. 4 hele kleine blutsjes, maar .... NIEUW ! Dit keer viel de prijs mee : 80 euro voor de demper, 50 euro verzendkosten. Ik had al 2 uitlaatbochten gevonden in Zwitserland. NIEUW ! Je wilt alleen niet weten wat de kosten zijn om die uit Zwitserland te laten komen. Nu alleen nog een linker demper en ik heb de set compleet. Binnenkort zul je ook hele mooie originele uitlaten zien op een GS850. Helaas kan ik daar niks over verklappen. Herinner je je de rode GS1000 nog die Jappie van Veen meenam naar het 10-jarig jubileum ? Daar zaten net gloednieuwe uitlaten op .... Geloof me - mooie, zelfs nieuwe, uitlaten zijn er wel degelijk, alleen niet meer op elke straathoek te koop. |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 5 maanden geleden door Rijko.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk