Welkom,
Gasten
|
|
deze week nog eens aan een klein projectje begonnen voor mijn maat .
hij heeft een Kawasaki z900 van 1973 gekocht in nederland aan de zee de motor was bruin van de roest , kader zag je geen zwarte kleur meer maar bruin van roest . toch liep de motor nog redelijk . na alles van het kader gedemonteerd te hebben zodat enkel nog het blok , wielen en kabelboom met electra nog vast zat begonnen met de kabelboom . elk draadje wat ik vastpakte of stekker welke ik ergens van af wou halen brak de draad gewoon . het koper zag gewoon groen . toch liep het blok nog en werkte alles nog elektrisch . nooit meegemaakt . |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Dag Lex,
Dat is de werking van het zeezout zeezand. en zeewind. Dit maakt alles op korte termijn kapot Daarom nooit een motor/auto kopen in de kustprovincies Stralen kun je beter zelf doen. Groet, Teun |
|
|
Helemaal mee eens teun. Ik heb 15 jaar aan het strand gewoond en de nieuwe mercedes van mijn toenmalige buurman vertoonde na net 2 jaar al heel veel roest over de gehele auto.
groetzzz eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
de roest is niet wat ik zo raar vond , wel het feit dat de bedrading zo rot was dat deze bij aanraking gewoon brak en dat de motor toch nog vrij goed draaide , de verlichting en pinkers deden het nog gewoon .
als je de bekleding eraf haalt van een draad heb je iets groen in je handen . |
|
|
Lex pas op met kopergroen, kopergroen kan zeer giftig zijn voor de mens als het in aanraking komt met lichaamsvocht. Ken een loodgieter die er ernstige problemen mee kreeg.
Dus pas op. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
koperoxyde is idd behoorlijk giftig.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk