Welkom,
Gasten
|
|
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 9 jaren 7 maanden geleden door marcel.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Nou Cor en Marjo,
Dat het herstel maar snel en goed mag verlopen. Cor verzorg en verwen Marjo maar goed des te eerder kunnen we weer genieten van Marjo op de motor bij jou. Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Marjo ik wens je een zeer voorspoedig herstel en dat deze ellende gauw achter de rug is. En dan snel weer in het zadel .
Groetzzz eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Heel veel beterschap toegewenst van Jan en Rita
|
|
|
marjo ,beterschap en Cor hou je haaks joh
Hier gaat het ook een beetje moeizaam met Agaath (zit al meer dan 8mnd thuis) Maar er is hoop aan de horizon. |
|
|
Marjo , veel beterschap gewenst .
het lijkt wel iets meer voorkomend bij een galverwijdering. eind 2013 is mijn galblaas ook verwijderd en heb toen ook een naontsteking gehad waardoor de wond terug is open gemaakt en open gelaten , maar was na een drie weken thuisverpleging weer beter . Ik hoop dat het bij Marjo ook snel de goede kant op gaat . lex |
|
|
Lex en Levien dank voor de steun en beterschapwensen ik hoop ook dat ze weer snel de oude is
M.V.G Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk