Welkom,
Gasten
|
|
Zou dit behoorlijk werken als je het zelf maakt ???
zijn deze slangen onder verbonden met een T-stuk ?? iemand een idee... scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v...71cecf10&oe=559342E2 Grt E |
79'GS850 (ombouw naar café )
Honda CX500 bj'78 YamFJR1300bj 01
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
hoi erco.
kijk op dit linkje voor de uitleg. Het werkt wel heb er in het verleden ook een gemaakt.. Maar het is wel een erg groot apparaat. www.bmwk.nl/webPaginas/handigetips/geree...hronisatieTester.htm gtoetzzz eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
Laatst bewerkt: 9 jaren 7 maanden geleden door eric.
Bedankt door: Eric44
|
|
vandaag deze namiddag ook eens een nieuwe set gemaakt
dit maal met vacuum meteres die glycerine gevuld zijn . vertrokken van een massief alu blok van 20x60 mm hier eerst vier gaten losdoor geboord van 8.2mm aan de bovenkant een 12mm diep uitgeboord met 11.8mm voor draad van 1/4" en aan de onderkant met 8.8mm voor draad van 1/8". aan de voorkant dan een gat van 5mm voor draad van M6 welke haaks op get kanaal van 8.2mm uitkomt . in het kanaal van 8.2 mm heb ik een rubber slag van 8mm buitenkant met loctite 5910 gekleefd . bovenaan de klokken en onderaan een nippel om de slang op aan te sluiten . aan de voorkant zitten vier M6 schroeven . met deze schroeven kan ik het rubber slang dichtdrukken om de schokken van de pijl in de klok te onderdrukken , deze worden nog vervangen door vier sterknoppen van M6 daarna even uitgetest en werkt perfect . door de grote klokken van 63mm is de aflezing zeer nauwkeurig . www.mijnalbum.be/Album=7F3PHNJD lex |
|
|
mooi stukje huisvlijt Lex en het werkt goed zeg je ?
Is misschien een idee om er ook een te maken. Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
zo dan, da's echt een mooi ding, Lex ! Wat kost dat nu bij mekaar ? Erco, ik kreeg een eigenbouw synchronisatie tool bij mijn groene GS1000S en die werkt heel fijn. (rechts op de foto) Maar het is inderdaad een groot ding. Die werkt nog wat fijner dan mijn Carbtune II die weer veel handzamer is. Die grote klokken zijn inderdaad goed af te lezen |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 2 maanden geleden door Rijko.
|
|
Nou!!!
Inderdaad een mooi stukje huisvlijt Zijn de knoppen makkelijk te bedienen??? Gr Teun |
|
denk het wel, maar ik ben bang voor klappen als ik dat probeer
de verschillen in vacuum zijn voor mij wat nauwkeuriger af te stellen voor mijn gevoel met de vloeistofkolommen dan met de Carbtune II. En die had ik gekocht omdat ik dacht dat die beter zou zijn dan zo'n zelfgemaakt ding |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 2 maanden geleden door Rijko.
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk