Welkom,
Gasten
|
|
woensdag kwam ik tot stilstand op de weg voor een file .
toen ik goed en wel met de wagen stilstond is er een Mercedes E-classe achter op me ingereden met een 70km/h. de gevolgen van deze snelheid hebben me toch even doen slikken. omdat mijn trekhaak uitgeklapt stond heeft deze een groot deel van de klap opgevangen . toch is mijn gehele achterkant aan vervanging toe . de Mercedes daarentegen . de voorruit stuk, airbags allemaal afgegaan , motorkap gekreukt, spatborden gekreukt , bumper stuk, lichten stuk , radiator stuk , er liep olie ergens uit het blok , chassis voorzijde helemaal gekreukt . stel je voor dat je met je motor tegen deze snelheid ergens opknalt , kan ik inkomen dat je dit niet overleeft . ik zelf heb een wiplash , dus ben even uit de running . als ik het goed verzorg kan ik er binnen een jaar vanaf zijn , slik slik ... |
Laatst bewerkt: 9 jaren 7 maanden geleden door Zander.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Middag lexleen
Je heb het er nog goed vanaf gebracht met zo'n snelheid Ik zit zelf de hele dag op de weg ,maar zie toch heel veel mensen met telefoon bezig zijn i p v op de weg te letten. Maar heel veel sterkte. Mvg rijs |
|
hoi Lexleen,
sterkte en beterschap gewenst ! groeten, Rijk |
|
alleen motorrijders weten waarom een hond zijn kop uit het autoraam steekt
Laatst bewerkt: 9 jaren 7 maanden geleden door Rijko.
|
|
hallo Lexleen,je bent er aardig goed vanaf gekomen houd je lichaam in de gaten vooral je nek want een wiplash wordt je niet blij van,veel beterschap
Rijs ik ben het met je eens ,veel met de telefoon op schoot en maar appe en opletten ho maar,levensgevaarlijk kijk op z,n tijd in de spiegel wees alert gr.Jan |
|
|
hallo lex
dat is geen goed bericht hou alles goed in de gaten en denk aan jezelf sommige mensen denken na een paar dagen weer volop te kunnen gaan en komen dan zich zelf tegen en de auto zeggen wij altijd dat is maar blik ,het duurste van welke auto dan zijn de mensen die er inzitten let op jezelf en sterkte verder gr bert |
|
|
Hallo Lex wat een ellende weer man, maar je hebt gelijk je moet er niet aan denken wat je gebeurt als je met je plof ergens tegen aan knalt met zo'n snelheid.
Maar goed ik hoop dat je snel hersteld zonder nadelige gevolgen, en dan weer van een ritje op je motor kan gaan genieten. Beterschap en sterkte van ons. Cor & Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Dat is schrikken Lex, gelukkig kun je het nog schrijven wat er gebeurd is. Wens je sterkte en beterschap.
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Dat jou dat weer moet overkomen, ook ik wens jou toe dat je weer volledig mag herstellen.
Misschien een tip voor wiplash patiënt als fisio of osteopathie niet helpt, overweeg eens een zg "Touch of Matrix" behandeling heb daar verrassende resultaten gezien. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 9 jaren 7 maanden geleden door frans.
|
|
Beterschap Lex,
Helaas zit jij vaak in de hoek waar de klappen vallen Groet, Teun |
|
|
beterschap Lex .het zit je niet echt mee.
|
|
|
Hè Lex
Hoe is het er mee gaat het de goede kant weer op Gr bert |
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk