|
Welkom,
Gasten
|
|
omdat ze vandaag de zon hadden voorpeld , ik deze morgen om 8H begonnen om de motor buiten eerst een sopje te geven . ik had deze goed ingespoten met siliconewax en dat moest er eerst af .
Daarna de blazer erop zodat deze na een half uurtje weer helemaal droog was . dan de batterij er terug in , bandjes op spanning gebracht . na de middag jasje aan , helmpje op en de motor buiten . de benzinekraan even op PRI en toen was het gedaan om te gaan rijden . twee carburators stroomden gewoon over . eerst nog vlug de plug uit de vlotterkanmers gedraaid en lang daar goed doorgeblazen , maar het mocht niet baten . de carbs moeten er terug onder uit . vorig jaar na de zomer toen ik hem wegzette geen probleem , maar ja , dit is nu eenmaal een van de meest voorkomende problemen na een winterstalling . Weet dus deze week weer wat te doen als ik er de tijd voor krijg . |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
daar heb ik nog nooit last van gehad!
|
|
|
|
levien schreef :
daar heb ik nog nooit last van gehad! Dan heb jij alles omgebouwd naar injectie .................. |
|
|
|
nee Lex ik heb er maar 1 keer last van gehad en dat heb ik opgelost door een flinke tik met een kunststof hamer tegen de carb . Dat hielp !
|
|
|
|
Deze avond moest en zou de motor klaar moeten , de zon is te sterk aanwezig .
terug de aflaatdoppen van de vlotterkamers eraf gehaald en dan langs de slang die naar de tank gaat onder druk benzine doorgespoten . daarna alles terug gemonteerd en , Yes , opgelost . waarschijnlik zijn gewoon de twee vlotters blijven hangen of ging het scharnierpunt van de vlotter te stroef . daarna warm laten draaien en hij loopt weer als een zonnetje . maar nu voorspellen ze weer regen . |
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk