Welkom,
Gasten
|
Effe een vraag, ik ga in mei enkele dagen rond toeren. waar ik zo wie zo naar ga, is de Veluwe. daarna ga ik verder rond. dit gaat allemaal via dorpjes..... maar wie weet er een motor vriendelijk B en B of hotelletje in die omgeving.
Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
hallo Marcel bij de posbank bij Arnhem kan je inderdaad heerlijk toeren en als je bij wil komen van al dat genieten,dan zit er een B en B in Immerloo kijk maar op internet gr. Jan
|
|
|
posbank is wel altijd druk met auto's fietsers wielrenners en motorrijders, en er zitten een paar verraderlijke bochten bij dus het is een heeeel mooi stuk om te rijden, maar wel op de weg letten ipv de natuur haha..
qua B&B hadden wij dat vroeger hier maar die zul je niet bedoelen..( Boobs & Boobies). op mijn werk (heteren kruidvat zoals je weet) zitten ook een paar motorijders uit omgeving nijmegen arnhem veluwe ik zal eens vragen of die iets weten qua overnachtingen. je mag ook wel een weekendje hier in huis komen oppassen op fiene, dan boeken wij wel een hotelletje whahaha |
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
kan die gelijk aan jouw motors sleutelen
|
|
Tja Bert, dan moet ik eerst kijken wat ik nodig heb voor dat ik ga sleutelen.
@ Jan, die B en B in Immerloo lijkt me wel wat maar ga toch nog effe verder snuffelen voor meer bb's |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
een boel geluk en veel duck tape
|
|
|
Marcel
Echte motorrijders nemen de tent maar als je dan toch een B&B wil vind je heel veel op www.bedandbreakfast.nl/nl/bed-and-breakfast-overijssel www.motorcamping.eu/nederland.html Lex |
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door Zander.
|
Tja Lex, maar mijn dochter wil niet in een tent dus moet ik iets anders zoeken.
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk