Welkom,
Gasten
|
Het jaar is weer bijna om. We hebben weer een leuk en goed motor jaar achter de rug. Konden weer wat sleutelen en genieten van de toertjes die gedaan zijn. Bij deze wil ik dan ook weer iedereen bedanken voor de inzet van onze club.
Bij deze wil ik jullie allemaal prettige feestdagen wensen. Een gezond gelukkig en een goed motor jaar toewensen voor 2013. Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
ook vanaf deze kant prettige feestdagen wensen. Een gezond gelukkig en een goed motor jaar toewensen voor 2013.
|
|
|
ik sluit mij hier natuurlijk bij aan en wens een ieder veel gezondheid en geluk (en een beetje geld)
maar boven al dat we het komende jaar veel lol met elkaar hebben en wijsheden uit wisselen mooie toeritten mogen mee maken en leuke sleutel dagen moge meemaken gr bert en marian |
|
|
Goeiendag allemaal
Hierbij wens ik iedereen prettige feestdagen en Gezond en Gelukkig nieuwjaar . Tot volgend jaar om weer met elkaar te kunnen /sleutelen/ toeren/ genieten / en zeer veel plezier beleven. gr rijs belinda |
|
|
Ja ook van ons een gelukkig kerstfeest en een goed 2013 toegewenst met veel zonnige dagen,geluk ,en veel motor plezier.
Groetjes Cor en Marjo |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
en ook hier uit Bunnik iedereen fijne kerstdagen toegewenst en een heel gezond 2013
gr. Rita en Jan |
|
|
sluit me helemaal aan bij alles wat er al getypt is.
gr john kim fiene en .... kersten |
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
|
Ook wij wensen U Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar vanuit Almelo
|
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door frans.
|
|
Ook ik wil iedereen het beste wensen voor 2013 , en veel plezier met de eindejaarsfeesten .
Lex |
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door Zander.
|
|
Beste leden,
Allemaal de beste wensen en veel GS plezier voor de kerst en het nieuwe jaar. Groet, Teun |
|
|
ikke ok , iederene prettige daag'n
groet'n uut Loarne Gerrit en familie. |
|
|
Hele prettige dagen en eet niet teveel, het leer rekt nauwelijks mee. En tevens alvast een gezond en mooi 2013 toegewenst.
Frits |
|
|
|
Laatst bewerkt: 11 jaren 11 maanden geleden door swajefsus.
|
|
Vanaf deze kant wil ik ook namens mij en mijn partner iedereen een goed en gezond uit einde wensen.
Groetjes vanuit Westervoort, André & Mia |
|
|
Ook vanwege An en mij vele veilige kilometers gewenst in 2013...
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk