Welkom,
Gasten
|
|
|
|
Laatst bewerkt: 12 jaren 1 week geleden door eddie.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
geweldig heb je gelijk je belasting vrij kilometers er op zitten
21 septembet old timer treffen woerden gr bert |
|
|
Vanuit mijn woonplaats is de reis 470 km.
Weet nog niet of ik er naar toe ga 2013 Als ik er heen ga, ga ik met de BMW i.v.m. de lange afstand. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
He Ed,
Je bent er lekker vroeg bij voor de GS treffen groetzzz eric |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
frans schreef :
Vanuit mijn woonplaats is de reis 470 km. Weet nog niet of ik er naar toe ga 2013 Als ik er heen ga, ga ik met de BMW i.v.m. de lange afstand. huh wat zeg je me nu frans Je bent er lekker vroeg bij voor de GS treffen groetzzz eric altyd eric kan iedereen het vast in de agenda zetten |
|
|
Ja Ed weet wat je bedoeld, maar ik wil niet nog een keer midden in de nacht in een Duits ziekenhuis om hulp vragen om mijn waterleiding te openen.
Hoewel het nu goed functioneerd, beloof nog niet of ik er heen ga. |
Het ontstaan en verloop van alle ziektes in kaart gebracht in 5 biologische natuurwetten.
www.franshoek.info
|
|
Dag Ed,
Ik ga mee, heb de datum ingeboekt,ook een mooie tijd veel kans op mooi weer. Zeg Frans wat is er toch mis met je afvoer?,je bent toch zelf loodgieter? Heb ik van jou niet ooit gehoord dat terpetine een goed middel is? Ik hoor het wel groet, Teun |
Laatst bewerkt: 12 jaren 3 dagen geleden door teun.
|
|
Niet terpetine maar medicinale petroleum help goed, hebt ik trouwens ook gebruikt.
Daarom hou ik het wel in de gaten. Artsen ziekenhuis, dachten al een mooi centje te kunnen verdienen, mooi niet. |
www.franshoek.info
Laatst bewerkt: 12 jaren 3 dagen geleden door frans.
|
|
Ben toch voorzichtig Frans , bij het insmeren van je pijp met petroleum !!
En zeker niet roken bij deze actie !!, want dan is het met de vlam in de pijp Beterschap Teun |
|
Ben zeker van de partij en het is voor mij maar 378 km. Dus de km's die jullie meer moeten rijden pak ik nog een bak koffie extra
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Teun, petroleum doet wonderen, en ik gebruik tevens een homeopaties middel.
Het is weer helemaal in orde, maar pas alleen op dat het niet weer gebeurd. |
www.franshoek.info
|
|
marcel schreef :
Ben zeker van de partij en het is voor mij maar 378 km. Dus de km's die jullie meer moeten rijden pak ik nog een bak koffie extra en je wordt weer bedankt oudje |
|
zal een bakkie minder doen
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
een bakkie maar je bent echt meegaand
|
|
Ach maak er twee van en een broodje
|
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk