Welkom,
Gasten
|
|
Heren kan het agenda topic van 2019 bovenaan de lijst geplaatst worden en dan misschien ook gelijk het topic voor overige evenementen 2019 ingevoerd.
bij voorbaat dank Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Daar is al een tijdje aan gewerkt Cor. We gingen er van uit bij het plaatsen van het toppic dat het automatisch bovenaan zou komen te staan maar dit bleek niet het geval . Arie heeft geprobeerd dit te veranderen maar dit lukte niet zo makkelijk. en aan mijn hulp heeft hij niks ik ben al blij dat ik de PC aan en uit kan zetten
Groetjes peet |
Laatst bewerkt: 5 jaren 10 maanden geleden door peterba.
|
|
Oke Peet, Tja aan mij heb je in dit geval ook niks maar we wachten dan gewoon af of het Arie gaat lukken.
OFFFFF er moet nog een lid zijn die daar een helpende hand in kan bieden. Ik denk dat Arie dat wel zou waarderen. Groet Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Zal het vanavond boven aan zetten...
Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 5 jaren 10 maanden geleden door marcel.
|
Oke is aan gepast.
Groetjes Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
Dank je wel jongen top!!!!!!
|
|
|
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk