Welkom,
Gasten
|
|
|
|
Laatst bewerkt: 12 jaren 3 maanden geleden door eddie.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Mooi toch
![]() |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
jaaaaa mijn favoriete knopje is weer terug hahahaha.. nu als link meteen recente ondewepen als ik het forum opstart!
verder goed bezig marcel! ga zo door! |
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
|
Knopje recente onderwerpen knop staat er ook of begrijp ik het verkeerd.....
|
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
of ik drukte me een beetje ongelukkig uit. bedoelde eigenlijk dat ik als ik mijn laptop opstart ik dan een scherm krijg met favoriete links. dus bijv dit forum en google etc etc.. en ipv naar de hoofdpagina van dit forum te gaan heb ik een directe link nu naar recente onderwerpen. dus als ik op mijn laptop gs forum aanklik komt ie meteen bij recente onderwerpen!!
en daar ben ik blij mee ![]() ![]() |
GEHAD:
'79er gs 850 '81 gs 850 '83 gs 850 '92er gs 500 E HUIDIGE: Suzuki savage ls650 '96 (te koop) Suzuki intruder vs700 '86
Laatst bewerkt: 12 jaren 3 maanden geleden door toyo.
|
Mooi toch, is dat ook weer op gelost
![]() |
|
Bedankt door: toyo
|
|
|
|
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
|
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
Laatst bewerkt: 12 jaren 2 maanden geleden door cor54.
|
Cor, is dat een 750 of een 850??
|
|
|
|
Nee Marcel deze is een vier keer 18 cilinders, 2200 tot 3700 pk.
ook wel constallation L749 genoemd. |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
|
Goed nieuws voor onze Belgische leden !!!
Succes Marcus en Marcel De lol van motorrijden in Nederland is soms ver te zoeken. Gelukkig geven wij niet zomaar op en gaan vrolijk door met onze schitterende en vooral niet inruilbare hobby. Maar toch knaagt het als je hoort hoe anders onze Zuiderburen omgaan met ‘motards’. Volgens verkeerspro.nl heeft de regering van Vlaanderen liefst 125.000 euro beschikbaar gesteld om motorrijders gratis, wij herhalen gratis, hun rijvaardigheid te laten testen. Dit alles op initiatief van de Vlaamse MAG, die eerder al zeer actief actie voerde tegen de mogelijk aanstaande APK-plicht. Minister Hilde Crevits: “Motorrijders zijn een kwetsbare groep in het verkeer. Met deze gratis educatieve screenings motiveren we de motorrijders om op geregelde tijdstippen hun rijvaardigheid op te frissen. De ervaring leert dat dit geen overbodige luxe isâ€, aldus de minister. Dit jaar deden al zo’n kleine 2.000 Vlaamse motorrijders zo’n cursus. Volgend jaar loopt dit aantal op naar net geen 3.000. Oké, een cursus is misschien ook niet alles maar het gaat ons vooral om de gedachtegang erachter. Die is namelijk eindelijk een keertje positief. Hulde |
|
|
heeee je vergeet a.o lex
|
|
|
Teun ik word argwanend als een regering iets gratis geeft. Voor je het weet is het verplicht. De grootste oorzaak van ongevallen met motorrijders is dat ze niet gezien worden door autobestuurders. Dus wie moet er eigelijk naar een cursus of een gratis ogen test.
groetzzz ericteun schreef : Goed nieuws voor onze Belgische leden !!! Succes Marcus en Marcel De lol van motorrijden in Nederland is soms ver te zoeken. Gelukkig geven wij niet zomaar op en gaan vrolijk door met onze schitterende en vooral niet inruilbare hobby. Maar toch knaagt het als je hoort hoe anders onze Zuiderburen omgaan met ‘motards’. Volgens verkeerspro.nl heeft de regering van Vlaanderen liefst 125.000 euro beschikbaar gesteld om motorrijders gratis, wij herhalen gratis, hun rijvaardigheid te laten testen. Dit alles op initiatief van de Vlaamse MAG, die eerder al zeer actief actie voerde tegen de mogelijk aanstaande APK-plicht. Minister Hilde Crevits: “Motorrijders zijn een kwetsbare groep in het verkeer. Met deze gratis educatieve screenings motiveren we de motorrijders om op geregelde tijdstippen hun rijvaardigheid op te frissen. De ervaring leert dat dit geen overbodige luxe isâ€, aldus de minister. Dit jaar deden al zo’n kleine 2.000 Vlaamse motorrijders zo’n cursus. Volgend jaar loopt dit aantal op naar net geen 3.000. Oké, een cursus is misschien ook niet alles maar het gaat ons vooral om de gedachtegang erachter. Die is namelijk eindelijk een keertje positief. Hulde |
Een auto is een vervoermiddel van het lichaam. Een motorfiets een vervoermiddel van de geest.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk