Welkom,
Gasten
|
|
Dag Marcel,
Ziet er mooi uit maar ook nu ben ik nog dwalende in de site. op het forum archief staan op belangrijke momenten rare buitenaardse teksten waardoor het niet meer te volgen is bv zó Ook weet ik niet hoe ik dan terug moet,ik mis dan een vorige site knop Doe ik iets fout? Teun |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
|
Kan ik nu ook een onderwerp wat ik al op de site gezet heb wijzigen of verwijderen?
Oke de knop bewerk is ervoor om onderwerpen te wijzigen dan is dat ook weer duidelijk. Maar nu die knop avator vinden,ik ben nu ingelogd maar waar zit die knop dan? We prullen nog even door Zo Marcel goed uitgelegd de Avator (Belgisch woord?) is ook gelukt ![]() ![]() ![]() Kijk zelfs de smilies lukken |
Laatst bewerkt: 13 jaren 9 maanden geleden door teun.
|
|
Onder de berichten staat snel antwoord,antwoord en quote
Wat is quote?,wat kan ik daar mee? Hoe krijg ik de kleine fotos weer naast mijn berichten?,er staat nu een pion |
|
|
Kunnen de fotos en reacties niet opgeslagen worden onder het onderwerp van de kalender?
Dus als een evenement geweest is dat bv de ingezonden fotos opgeslagen worden onder dat onderwerp. Er blijft dan overzicht,binnen het forum is het na een tijd niet meer terug te vinden. Bovendien hou je je jaaroverzicht,wat er per jaar georganiseerd is en hoe dit geweest is Begrijp me goed dit is geen commentaar,maar suggesties van een digibeet Groet, Teun |
|
Hoi Teun, die rare tekens zal ik even op moeten zoeken. Als je terug wilt naar de website hoef je alleen maar op het rode kruisje rechts boven te klikken. Omdat het archief forum zich opent in een nieuw venster.
![]() Kan ik nu ook een onderwerp wat ik al op de site gezet heb wijzigen of verwijderen? Je kunt een onderwerp wel wijzigen maar niet verwijderen. Onder de berichten staat snel antwoord,antwoord en quote Wat is quote?,wat kan ik daar mee? Hoe krijg ik de kleine fotos weer naast mijn berichten?,er staat nu een pion Quote betekend gewoon citeren of te wel als je wilt reageren op iemand zijn reactie dan kun je door middel van de knop QUOTE AAN TE KLIKKEN zijn reactie als citaat in jou reactie zetten. Een kleine foto of te wel avatar kun je zetten door het volgende te doen. Als je ingelogd bent zie je boven in het forum een knop met profiel staan daar klik je op dan zie je een knop met bewerken staan daar klik je op dan zie je een knop met avatar daar klik je op klik op bladeren en pak de foto die je wilt gebruiken daar voor dan opslaan en klaar. Mocht het niet lukken hoor ik het graag. |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
Laatst bewerkt: 13 jaren 9 maanden geleden door marcel.
|
Foto's kunnen niet op geslagen worden bij de kalender omdat het gewoon een kalender is. Echter de foto,s gaan niet meer verdwijnen. Dit wil zeggen dat de foto's die geplaatst worden op het forum onder het topic club agenda op geslagen worden op onze server zodat we dat zoals in het verleden niet meer kwijt worden. Tevens zal na ieder nieuw jaar dat verhuist worden naar archief zodat het altijd zichtbaar blijft en het forum zelf ook overzichtelijk blijft.
Groet Marcel |
|
Blijf altijd vriendelijk tegen je zelf want tenslotte moet je je hele leven met je zelf rond lopen.
|
|
marcel schreef :
Hoi Teun, die rare tekens zal ik even op moeten zoeken. Als je terug wilt naar de website hoef je alleen maar op het rode kruisje rechts boven te klikken. Omdat het archief forum zich opent in een nieuw venster. ![]() Kan ik nu ook een onderwerp wat ik al op de site gezet heb wijzigen of verwijderen? Je kunt een onderwerp wel wijzigen maar niet verwijderen. Onder de berichten staat snel antwoord,antwoord en quote Wat is quote?,wat kan ik daar mee? Hoe krijg ik de kleine fotos weer naast mijn berichten?,er staat nu een pion Quote betekend gewoon citeren of te wel als je wilt reageren op iemand zijn reactie dan kun je door middel van de knop QUOTE AAN TE KLIKKEN zijn reactie als citaat in jou reactie zetten. Een kleine foto of te wel avatar kun je zetten door het volgende te doen. Als je ingelogd bent zie je boven in het forum een knop met profiel staan daar klik je op dan zie je een knop met bewerken staan daar klik je op dan zie je een knop met avatar daar klik je op klik op bladeren en pak de foto die je wilt gebruiken daar voor dan opslaan en klaar. Mocht het niet lukken hoor ik het graag. Dag Marcel dat van die avatar he, ik heb het een paar keer geprobeerd maar mooi niet. ![]() Kan natuurlijk aan mij liggen maar toch ![]() m.v.g Cor |
geniet van elk moment
ongeacht de duur ervan.
|
Hoi Cor,
Een avatar mag niet groter zijn dan 150 kb is het groter of meer dan gaat dat niet. Mocht het niet lukken hoor ik het graag. Groet Marcel |
|
|
|
<strong>Oke Marcel de knop bewerk is ervoor om onderwerpen te wijzigen dan is dat ook weer duidelijk.
Maar nu die knop avator vinden,ik ben nu ingelogd maar waar zit die knop dan? We prullen nog even door Zo Marcel goed uitgelegd de Avator (Belgisch woord?) is ook gelukt Kijk zelfs de smilies lukken ![]() ![]() ![]() Teun</strong> |
Laatst bewerkt: 13 jaren 9 maanden geleden door teun.
|
Ha Teun,
Ik ben blij dat het je gelukt is. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
De rare tekens ontstaan door het migreren van de database naar een andere server. Bepaalde leestekens veranderen dan "plotseling" in niet begrijpbare tekst.
Antwoord en snel antwoord is een verschil in mogelijkheden van smileys en tekst bewerken. Groet'n, Mans |
|
|
ik krijg het niet echt voorelkaar om iets op het forum kwijt teraken.
het is dus de vraag of het nu lukt? ik heb vorige week op onderdelen enz iets gezet ,maar dat is dus zoek geraakt! |
|
|
goh, het is zowwar ook nog gelukt ook . TÃs dus echt wel wennen hoor dit nieuwe forum
gr Levien |
|
|
En toch is het echt niet anders dan het oude forum.
|
|
Copyright © 2016 gs-ownersclub.tk